loading...
سفر لاکچری
hsi بازدید : 60 یکشنبه 07 آذر 1400 نظرات (0)

قیمت بلیت تماشای مسابقات در ورزشگاه آزادی برای هواداران تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس پس از حدود ۲۲ ماه ممنوعیت حضور تماشاگران، ۱۰ برابر افزایش یافته است.

به گزارش ایسنا، به تازگی شاهد فروش بلیت دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و نساجی قائمشهر از سری رقابت های هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به قیمت ۵۰، ۷۰ و ۱۰۰ هزار تومان بودیم و روز دوشنبه نیز اعلام شد که تماشای دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و صنعت نفت آبادان از سری رقابت های هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی قیمتی معادل ۵۰، ۸۰ و ۱۰۰ هزار تومان خواهد داشت، اعدادی که نسب به قبل از ممنوعیت حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا که به حدود ۲۲ ماه قبل باز می‌گردد، رشد عجیب و غریبی داشته است.

قبل از شیوع ویروس کرونا که شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه های کشور به منظور تماشای مسابقات فوتبال بودیم مبلغ خرید بلیت در مسابقات باشگاهی ۵۰۰۰ تومان و ۱۰ هزار تومان بود و حال که شاهد اعلام قیمت بلیت تماشای دیدار تیم های فوتبال استقلال و نساجی و نیز پرسپولیس و صنعت نفت آبادان با قیمت کف ۵۰ هزار تومان و سقف ۱۰۰ هزار تومان هستیم، می‌توان گفت که قیمت بلیت تماشای مسابقات در ورزشگاه آزادی ۱۰ برابر شده است.

یکی از دلخوشی های مردم در کشور به ویژه برای قشر جوان، حضور در ورزشگاه ها و تماشای مسابقات فوتبال بود و افزایش سرسام آور قیمت بلیت تماشای مسابقات می‌تواند به عنوان اهرمی بازدارنده نسبت به حضور افرادی باشد که تمایل بسیاری برای حضور در ورزشگاه دارند اما از توان مالی لازم برخوردار نیستند.

افرادی که همواره در ورزشگاه‌های کشور برای تماشای مسابقات فوتبال حضور پیدا می‌کنند، عموما از طبقه متوسط و بعضا ضعیف بلحاظ مالی و اکثرا هم جوانان بین ۱۴ تا ۳۰ سال هستند. بر این اساس  افزایش ۱۰ برابری قیمت بلیت در ورزشگاه آزادی برای ابن قشر خبر خوبی نخواهد بود و به طور حتم اگر یکی از اهداف ورزش ایران سرگرم کردن جوانان با حضور آن‌ها در ورزشگاه ها است باید در رابطه با قیمت بلیت چاره اندیشی شود و راهکارهای لازم مدنظر قرار گیرد.

شاید نتوان منکر افزایش ۱۰ برابرای قیمت ها در برخی اقلام خوراکی و غیرخوارکی در مدت مشابه شد اما سوال این است که آیا درآمد ماهانه اکثر مردم و عموم افراد که از طبقه متوسط و ضعیف جامعه هستند طی این دو سال - با وجود شیوع ویروس کرونا و شرایط اقتصادی کشور - ۱۰ برابر شده است؟ 

ورزشگاه لوژنیکی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

hsi بازدید : 62 یکشنبه 07 آذر 1400 نظرات (0)

اقتصادآنلاین نوشت: رصد بازار لوازم خانگی نشان می‌دهد که قیمت یخچال فریزر سامسونگ مدل HM34 به حوالی ۵۷میلیون تومان رسیده است. همچنین یخچال سایدبای ساید سامسونگ مدل G26 در رنج ۷۰میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

قیمت سایدبای ساید سامسونگ مدل Polaris نیز حدود ۷۵میلیون تومان اعلام شده است.یخچال فریزر سامسونگ مدل RL730 در رنج ۳۷میلیون تومان خریدوفروش می شود.

یخچال سایدبای ساید سامسونگ مدل FSR14 که یکی از گران قیمت ترین یخچال فریزرهای بازار محسوب می شود نیز حدود ۹۸میلیون تومان قیمت خورده است. همچنین فروشندگان قیمت یخچال سامسونگ مدل FSR12 را ۹۰ میلیون تومان اعلام کردند.

یخچال فریزرهای لاکچری بازار چه قیمتی دارد؟

hsi بازدید : 58 یکشنبه 07 آذر 1400 نظرات (0)

هزینه ویزای توریستی فرانسه

به صورت تقریبی باید بدانید که قیمت ویزای توریستی فرانسه از4.800.000  شروع می‌شود. که البته باید مبلغ 60 یورو به همراه مالیات نیز به سفارت فرانسه پرداخت کنید. این هزینه تقریبی است و هر آژانس سیاست خاص خود را دارد. برای اخذ ویزای توریستی فرانسه باید مدارک ویزای فرانسه را به طور کامل آماده کنید.

هزینه سفر به پاریس

بلیط هواپیما پاریس

همانطور که در حال خواندن مقاله هستید، خودکار و کاغذ بردارید و چارت هزینه‌های سفر به پاریس را برای خود رسم نمایید. بلیط تهران به پاریس در حالت رفت و برگشت  از 11 میلیون تومان (آذر 1400) آغاز می‌شود و تا 200 میلیون تومان برای پروازهای قطری، بیزنس کلاس نوسان دارد. پس بسته به بودجه خودتان باید پرواز را بخرید.

رزرو هتل پاریس

نوبت به هتل رسید. پس از خرید بلیط باید به فکر رزرو هتل باشید. کاملاً مختارید که بدانید کدام هتل برای بودجه شما مناسب است. از طرفی چون بیشتر برای تفریح و گشت و گذار به پاریس می‌روید پس روی هتل تمرکز نداشته باشید. شب به شب به هتل برخواهید گشت و دوش می‌گیرید و می‌خوابید پس پول را برای تفریح و خرید بیشتر نگه دارید. معمولاً مناطق دور از مرکز شهر و در حومه شهر ارزانتر از همه هتل‌های دیگر خواهد بود.

هزینه سفر به پاریس

هزینه حمل و نقل در پاریس

اگر به صورت گروهی و در قالب تور به اروپا سفر کنیم، باید بدانید که تقریباً هزینه جابه‌جایی شما در طول سفر نصف خواهد شد. زیرا معمولاً آژانس‌های مسافرتی به صورت ویژه برای مسافران گشت آپشنال ارائه خواهند داد. گشت‌های آپشنال دارای اتوبوس اختصاصی برای گروه هستند و این گشت‌ها رایگان برای برخی از آژانس‌ها برگزار خواهد شد.

در غیر این صورت با پرداخت یک هزینه کم خواهید توانست از این گشت لذت ببرید. اگر به صورت تکی برای خرید تور پاریس اقدام کنید باید بدانید.

بلیط‌های حمل و نقل پاریس بخرید

بلیط RATP  بلیط‌های حمل ونقل پاریس نامیده خواهند شد که شامل بلیط مترو+ قطار+ اتوبوس RAR  و تراموا است. پس با خرید یک بلیط RATP  از کیوسک‌های ویژه در هزینه رفت و آمدتان صرفه جویی کنید.

کارت پاریس ویزیت بخرید

با خرید کارت پاریس ویزیت به صورت نامحدود از جاذبه‌های پاریس و حومه آن لذت خواهید برد. این‌کارت‌ها به صورت 1 روزه تا 5 روزه خواهند بود و از این لحاظ با صرفه برای شما خواهند بود.

خرج‌های تصادفی در پاریس

از اینکه بخواهیم سعی کنیم که مراقب جیبمان باشیم هیچ بدی ندارد ولی برخی از اتفاقات باعث خواهند شد که نتوانید به صورت برنامه‌ریزی شده پیش بروید و این باعث خواهد شد تا برای مثلاً هزینه درمان یا خرج‌های نخراشیده مثل خوراکی و لباس اضافی هم داشته باشید. اگر مراقب خود نباشید، ممکن است که کیفتان را بقاپند!!! پس دودستی اموالتان را بچسبید که خدای نکرده پول و اموالتان را گم نکنید.

هزینه خوراک در پاریس

وقت شکم‌گردی نیست. به غذاهای خیابانی رجوع کنید و لذت طعم متفاوت آن را بچشید. برگرها و پیتزاهای خیابانی و از همه مهمتر شیرینی‌های لذیذ فرانسوی را به رستوران‌های مجلل و لاکچری ترجیح دهید. پشنهاد می‌کنیم که صبحانه را در هتل، مفصل میل کنید و شام ونهار را به صورت عصرانه میل نمایید تا بتوانید هزینه سفر را مدیریت کنید.

جمع‌بندی:

برای رفتن به پاریس علاوه بر هزینه‌های بالا باید تمکن مالی قوی داشته باشید. مانده حساب خوب و مدارک مالی شما تعیین کننده ویزای شما خواهند بود. پس برای پاریس برای هر نفر تقریباً 100 میلیون تومان برای  خرج این سفر کنار بگذارد و مانده حساب بین 150 تا 200 میلیون تومان باشد. از طرفی برای شما که خریدار تور پاریس هستید باید ضمانت بازگشت از سفر در حسابتان و در وجه آژانس قرار دهید. ضمانت بازگشت از سفر در واقع برای هر شخص با توجه به شرایطی که دارد متفاوت است و معمولاً از 100 میلیون تومان آغاز خواهد شد و گاهاً تا 1 میلیارد هم خواهد رسید.

راهنمای سفر به پاریس, معرفی جاهای دیدنی و گردشگری, غذاهای خوشمزه+عکس |  تهران سوئیت

hsi بازدید : 56 یکشنبه 07 آذر 1400 نظرات (0)

سراب سفرهای خارجی بلاگرها

اگر تا قبل از اینکه پشت پرده زندگی بلاگرها برایتان افشا شود مخاطب صفحاتشان بودید حتماً با سفرهای گاه و بی گاه شان به ترکیه، دبی و کیش روبه رو شده‌اید؛ سفرهایی که تا چند روز از سری استورهای بیش از اندازه و پست‌های اینستاگرامی با ژست‌های مختلف اینفلوئنسرها در امان نخواهید بود؛ تعداد این سفرها آنقدر زیاد است که مخاطب اگر کمی باهوش باشد خیلی زود پی می‌برد که کاسه‌ای زیر نیم کاسه است و شاید فضا برای کسب و کار بلاگرها محدود شده است؛ استراتژی بلاگرها در سفرهای خارجی خود به این شکل است که مدام از حس آرامش در هتل‌های لوکس، صبحانه‌های لاکچری و غذاهای اصیل ترکیه‌ای عکس و فیلم تهیه می‌کنند، به مراکز خرید و اقامت‌های توریستی و گردشگری مختلف سر می‌زنند و کم کم شما می‌بینید که تبدیل به یک تور لیدر شده‌اند و از چگونگی تجربه این سفرها به پرسش‌های گوناگون پاسخ می‌دهند، به بیان دیگر آنها به راحتی ذهن مخاطب را آماده این سفرها می‌کنند و چم و خم را یادشان می‌دهند؛ بعضی دیگر از این بلاگرها اقامت دبی یا ترکیه را دارند و مدام به این سوالات که چطور باید اقامت ترکیه را گرفت؟؛ چقدر هزینه برای مهاجرت لازم است؟؛ قیمت مسکن در ترکیه به چه صورت است؟ پاسخ می‌دهند و تبدیل به یک مشاور املاک رایگان و در دسترس برای مخاطبانشان شده‌اند البته نباید افزایش قیمت مسکن در کشور را در این مقوله بی تأثیر دانست چراکه بسیاری از خانواده‌ها گول تبلیغات پر زرق و برق ماهواره‌ای یا زندگی پر از آرامش و لاکچری دروغین بلاگرها را می‌خورند و در چاهی می‌افتند که بیرون آمدن از آن گاو نر می‌خواهد و مرد کهن!

سفر خارجی بلاگرها به شیوه خانواده معمولی!


سفر به شیوه خانواده معمولی!

شاید شما هم به پیامک‌های تبلیغاتی تورهای خارجی ارزان قیمت برخورد کرده باشید؛ ارزانی که با این قیمت بالای دلار بسیار عجیب است به عنوان مثال تور امارات فقط با ۳۰۰ هزارتومان یا تورهای ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومانی ترکیه که جزو آگهی‌های بسیار عجیب است اما وقتی که پیگیر این آگهی‌ها می‌شوید مشاهده می‌کنید که در ازای واردات یا حتی صادرات چمدانی از کالاهایی مثل موبایل، سیگار، لوازم آرایش و لباس و … با این قیمت می‌توانید سفر کنید و حتی در بعضی از موارد در ازای این سفر بلاگرها ملزم به فروش این کالاها نیز خواهند شد و به این ترتیب اینفلوئنسرها متولی افرادی هستند که هزینه این سفر را تأمین می‌کنند و با خرید و فروش این اجناس بخشی از هزینه سفرشان را جبران خواهند کرد؛ این مسئله دقیقاً مصداق بارز همان عطش مفت بری بلاگرهاست که تمامی ندارد؛ شاید با خودتان بگویید یک فودبلاگر باید به کشورهای مختلف سفر کند و مخاطبش را با فرهنگ غذایی کشورهای مختلف آشنا کند اما یک سوال؛ فودبلاگر یا سوئیت هوم ها چرا تنها به دبی و ترکیه سفر می‌کنند؟ چرا به هنگام سفر به این کشورها مدام از زرق و برق، مراکز خرید، غذاهای لوکسی مانند لابستر، هشت پا، استیک با روکش ورقه طلا، صدف دریایی و سینی‌های رنگ و وارنگ را تا سر حد مرگ می‌خورند و در آخر فیش میلیونی‌اش را با شما به اشتراک می‌گذارند؟ مگر نه اینکه یک فودبلاگر باید شما را با غذاهای بومی، محلی یا غذاهایی که مخصوص میهمانی‌های خاص هستند و از این دست موارد خاص آشنا کند؛ برعکس این شیوه از سفرهای به ظاهر لاکچری دقیقاً ما را به یاد سفر خانواده معمولی به ترکیه انداخت همانقدر به ظاهر لاکچری که پشت پرده‌اش هزاران ماجرای رنگ و وارنگ دارد!

سفر خارجی بلاگرها به شیوه خانواده معمولی!

hsi بازدید : 68 شنبه 06 آذر 1400 نظرات (0)


تلسکوپ فضایی قدرتمند هابل، هرچند با مشکلات اما همچنان به گسترش اطلاعات بشر از کیهان ادامه می‌دهد و در سال ۲۰۲۱ هم توانست شگفتی‌های زیادی از جمله درباره‌ی سیاره‌های بیرونی منظومه‌ی شمسی ثبت کند که حالا بخشی از این یافته‌ها طی برنامه‌ی میراث جوی سیاره‌های بیرونی، منتشر شده است.

در اساطیر یونان باستان، ابتدا نژادی از غول‌ها به نام تیتان یا تایتان بر جهان حکومت می‌کردند. تایتان‌های باستانی منظومه‌ی شمسی هم سیارات بیرونی آن هستند که شامل مشتری، زحل، اورانوس و نپتون می‌شوند.

لینک مطلب

hsi بازدید : 65 یکشنبه 30 آبان 1400 نظرات (0)

اگر تا یک دهه پیش افزایش شکاف‌های طبقاتی را می‌شد از دور دور خودرو‌های لاکچری جماعت برخوردار در خیابان‌های بالای شهر پایتخت متوجه شد حالا این فاصله عظیم در جای‌جای زندگی روزمره و فضای زیستی پیرامون‌مان قابل مشاهده است. نه در وضعیت خوراک و مسکن و درمان و آموزش که حتی با گشتی در آمار‌های مربوط به فراغت‌های معمولی همچون سفر می‌توان متوجه شد که در حالی هر روز به حجم تفریحات طبقه برخوردار جامعه اضافه می‌شود که این امکان برای طبقه آسیب‌پذیر رو به غیرممکن‌شدن می‌رود.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم؛ هر چند آمار‌های موجود در رابطه با توزیع سفر خانوار‌های ایرانی طی یک دهه گذشته نشان از آن دارد که به تعداد سفر‌ها افزوده شده، اما با کمی دقت می‌توان متوجه شد با وجود افزایش کمی از کیفیت سفر‌ها به شکل قابل توجهی کاسته شده است.
 
حکایت تلخ آمار‌های تازه مرکز پژوهش‌های مجلس این است که این افزایش سرانه گردشگری داخلی هم بیشتر متعلق به خانوار‌هایی بوده که پیشتر هم به سفر رفته‌اند! به این معنا که سازوکار‌های توزیع سفر برای خانوار‌ها به‌گونه‌ای صورت نگرفته که در دسترس همگان قرار گیرد. همان خانوار‌های به سفر رفته هم تغییرات معناداری در نوع سفرهایشان صورت داده‌اند که همه آن‌ها مبتنی بر افزایش چشمگیر مشکلات اقتصادی است.
 
مجبوریم در خانه بمانیم!
به عنوان مثال آن‌ها کمتر در اقامتگاه‌ها سکونت داشتند، از حجم سفر‌های تفریحی به انگیزه گردش کم کرده‌اند و انگیزه اصلی درصد قابل توجهی از مسافرت بازدید دوستان و اقوام‌شان در شهر‌های مختلف بوده است. در این راستا زیرساختی برای سهولت سفر کم‌برخورداران ایجاد نشده به این معنا که آن‌ها که خودروی شخصی ندارند همچنان مجبورند با صرف هزینه بیشتری به سفر بروند چراکه شبکه حمل و نقل عمومی با افزایش کمی سفر‌ها هیچ توسعه‌ای نداشته در حالی که هزینه خدمات را افزایش داده است.
 
همین یک نمونه نشان می‌دهد سفر از سبد آن عده از شهروندانی که خودروی شخصی ندارند به نوعی حذف شده است. با تداوم این رویه سفر‌های داخلی به عنوان یک فراغت معمولی هم به یک کالای لاکچری تبدیل می‌شود، بستری تازه و مهیا برای تفاخر اقلیت برخوردار به جماعت اکثریت گرفتار، آن هم در پیش چشم مسوولانی که آمار‌های موجود حاصل عملکرد آنهاست.
hsi بازدید : 60 یکشنبه 30 آبان 1400 نظرات (0)

هزینه سفر به پاریس

اگر شما هم در دسته عاشقان پاریس هستید، برایتان جالب است که برآوردی برای هزینه سفر به پاریس، داشته باشید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ژیوار، ممکن است عدم آگاهی شما باعث شده باشد که از خرید تور پاریس پشیمان شده باشید. اگر به صورت تقریبی از هزینه‌های تور خارجی خبر داشته باشید شاید دایره انتخاب وسیع‌تری برای سفر داشته باشید.

هزینه ویزای توریستی فرانسه

به صورت تقریبی باید بدانید که قیمت ویزای توریستی فرانسه از4.800.000  شروع می‌شود. که البته باید مبلغ 60 یورو به همراه مالیات نیز به سفارت فرانسه پرداخت کنید. این هزینه تقریبی است و هر آژانس سیاست خاص خود را دارد. برای اخذ ویزای توریستی فرانسه باید مدارک ویزای فرانسه را به طور کامل آماده کنید.

بلیط هواپیما پاریس

همانطور که در حال خواندن مقاله هستید، خودکار و کاغذ بردارید و چارت هزینه‌های سفر به پاریس را برای خود رسم نمایید. بلیط تهران به پاریس در حالت رفت و برگشت  از 11 میلیون تومان (آذر 1400) آغاز می‌شود و تا 200 میلیون تومان برای پروازهای قطری، بیزنس کلاس نوسان دارد. پس بسته به بودجه خودتان باید پرواز را بخرید.

برای رفتن به پاریس علاوه بر هزینه‌های بالا باید تمکن مالی قوی داشته باشید. مانده حساب خوب و مدارک مالی شما تعیین کننده ویزای شما خواهند بود. پس برای پاریس برای هر نفر تقریباً 100 میلیون تومان برای  خرج این سفر کنار بگذارد و مانده حساب بین 150 تا 200 میلیون تومان باشد. از طرفی برای شما که خریدار تور پاریس هستید باید ضمانت بازگشت از سفر در حسابتان و در وجه آژانس قرار دهید. ضمانت بازگشت از سفر در واقع برای هر شخص با توجه به شرایطی که دارد متفاوت است و معمولاً از 100 میلیون تومان آغاز خواهد شد و گاهاً تا 1 میلیارد هم خواهد رسید. در کل در این مقطع زمانی تور پاریس جز کالاهای لوکس محاسبه خواهد شد. پس باید به طور قطع برای پاریس پول بیشتری کنار بذارید

hsi بازدید : 65 یکشنبه 30 آبان 1400 نظرات (0)

رکنا: مارال فرجاد عکس جدیدی را با استایل عجیبش در فضای مجازی منتشر کرد که تعجب همه را به دنبال داشت.با این عکس و تصاویر دیگری که از مارال فرجاد هر روز منتشر می شود برخی از کابران نوشته اند در میان فقر مردم این سلبریتی ها به جای حمایت های معنوی چه بی خیال خوشگذرانی می کنند.

مارال فرجاد

به گزارش رکنا، مارال فرجاد عکس جدیدی را در فضای مجازی منتشر کرد. حجاب نصفه و نیمه دوستش و نداشتن روسری او توجه بسیاری از مخاطبان را به همراه داشت. این به همراه دوست صمیمی اش ، میترا ابراهیمی به بارسلونا سفر کرده است و این درحالی است که بخش عظیمی از مرلدم در هزینه معیشت خود با بحران مواجه هستند اما برخی از سلبریتی های ما هر روز از سفرهای لاکچری خود به خارج از کشور خبر می دهند و عکس های آن را با حجاب های متفاوت منتشر می کنند.

او با انتشار این عکس نوشت: رقص بادکنک‌ها

که چون حباب‌های کف صابون

در انتهای ساقه‌ای از نخ صعود

میکردند...

مارال فرجاد کیست؟

از این ها که بگذریم مارال فرجاد مدتی می شود که از کشور خارج شده و در مجارستان سکونت دارد البته هنوز به طور کامل کشف حجاب نکرده و چیزی هم از مهاجرت نگفته است اما تصاویر زیادی از خود در مکان های دیدنی این کشور به اشتراک گذاشته است. وی به تازگی هم در هفته مد بوداپست شرکت کرده و تصاویری از خود منتشر کرد.

hsi بازدید : 64 دوشنبه 24 آبان 1400 نظرات (0)

Susesi Luxury Resort Hotel Antalya-02

هتل سوسسی لاکچری ریزورت آنتالیا (Susesi Luxury Resort)، هتلی ۵ستاره و لوکس در شهر بلک آنتالیا است و به اندازه ۵ دقیقه پیاده‌روی تا ساحل فاصله دارد. ساختمان‌های تراس‌دار هتل سوسسی لاکچری ریزورت آنتالیا مجلل با استخرهای بزرگ، درخت‌های نخل و باغی سرسبز احاطه شده‌اند. همچنین این هتل دارای یک ساحل شنی در امتداد دریای مدیترانه و یک اسپای لوکس است.

تمام اتاق‌های بزرگ هتل سوسسی لاکچری ریزورت مجهز به تلویزیون‌های صفحه تخت هستند و تعدادی از سوئیت‌ها استخر اختصاصی در تراس، یک بالکن مقاوم و یک وان ماساژ آبی دارند.

رستوران‌های هتل سوسسی لاکچری ریزورت با غذاها و نوشیدنی‌های متنوع، این موقعیت را برای مسافرین فراهم کرده‌ است تا در صورت تمایل غذای خود را در هتل یا در فضای باز میل کنند.

همچنین هتل امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری، هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان فراهم کرده است. از جمله این امکانات می‌توان به سالن بولینگ و یوگا، زمین گلف، تفریحات آبی مثل جت اسکی و غواصی و موج سواری، سالن زیبایی، استخر و زمین بازی مخصوص کودکان، حمام بخار و زمین تنیس اشاره کرد که به صورت شبانه‌روزی در دسترس می‌باشند.

برخی امکانات هتل سوسسی لاکچری ریزورت

  • ترانسفر فرودگاهی
  • صندلی و چتر مخصوص ساحل
  • استخر کودکان
  • کلاس‌های بدنسازی
  • استخر سرپوشیده و روباز
  • پارک آبی
  • کتابخانه
  • اتاق بازی
  • وای فای رایگان
hsi بازدید : 57 دوشنبه 24 آبان 1400 نظرات (0)

نشان مشهور آلمانی پورشه که دستی هم در طراحی محصولات حوزه سبک زندگی دارد، یک همکاری را با گروه هتل‌ها و استراحتگاه‌های اشتایگنبرگر آغاز کرده است که نتیجه آن ساخت ۱۵ هتل لوکس و گران‌قیمت در نقاط مختلف دنیا خواهد بود.

نقل از روابط عمومی وزارت میراث فرهنگی؛ پورشه در قرن گذشته نمادی از خودروهای لوکس بوده است. در سال ۱۹۷۲، پروفسور فردیناند الکساندر پورشه، گروه طراحی پورشه (Porsche Design Group) را راه‌اندازی کرد، یک برند فعال در حوزه سبک زندگی که آن ویژگی پولسازی پورشه را به دنیای چمدان‌ها، ساعت‌ها، بلندگوها و حتی چاقوهای آشپزخانه اضافه می‌کرد. اکنون این خودروساز آلمانی به عرصه هیجان‌انگیز جدید ساخت هتل‌های لوکس قدم گذاشته است.
 
در تابستان امسال، گروه پورشه دیزاین همکاری خود را با گروه هتل‌ها و استراحتگاه‌های اشتایگنبرگر (Steigenberger Hotels & Resorts)، یک برند سبک زندگی با بیش از ۱۵۰ هتل در سه قاره اعلام کرد.
پورشه ۱۵ هتل لاکچری می‌سازد
 
این خبر مطمئناً سؤالات زیادی را برانگیخت (آیا هر اتاق یک ماشین اسپورت رایگان خواهد داشت؟) که پاسخ بیشتر آن‌ها توسط استیگنبرگر در یک بیانیه مطبوعاتی در این ماه روشن شد. 
 
اولین مرحله برنامه‌ریزی از مقدمات هتل‌های طراحی پورشه با همکاری استیگنبرگر شامل ساخت ۱۵ هتل در شهرهای بزرگ در سراسر جهان از جمله لندن، سنگاپور، دبی و شانگهای خواهد بود. تاریخ دقیق افتتاح این هتل‌ها هنوز نامشخص است، اگرچه مارکوس برنهارت، مدیرعامل هتل‌های استیگنبرگر امیدوار است تا سال ۲۰۲۷ به «رشد جهانی قابل‌توجهی» دست یابد. 
 
هر هتل حداقل دارای ۱۵۰ اتاق و سوئیت، به علاوه مجموعه‌ای از رستوران‌ها، کافه‌ها، اسپاها و سالن‌های ورزشی لوکس خواهد بود. استیگنبرگر وعده داده است که «فلسفه برند پورشه را با طراحی‌های شیک و مفاهیم نورپردازی منحصربه‌فرد، به معماری بیرونی و داخلی هتل‌ها منتقل کند.» اگر طراحی‌های اولیه کامپیوتری واقعیت داشته باشند، این هتل‌های شیک شامل مقدار زیادی نقره و کروم در طراحی، نور گرم و قسمت‌های نشیمن جیری خواهند بود؛ به عبارت دیگر، به نظر می‌رسد افرادی که این هتل‌ها را رزور می‌کنند، تجربه‌ای شبیه به سکونت در یک سفینه فضایی ساخت شرکت پورشه را خواهند داشت.
hsi بازدید : 22 دوشنبه 24 آبان 1400 نظرات (0)
یکی از ضعیف‌ترین اقتصادهای جهان را دارد، حالا به پناهگاهی بین‌المللی برای خودروهای به سرقت رفته لاکچری به خصوص از مناطق اطراف تبدیل شده است.
ونزوئلا مقصد خودروهای مسروقه لاکچری

به گزارش سایپانیوز، اگر شما هم تجربه دزدیده شدن خودرو را داشته باشید این را می‌دانید که احتمال پیدا شدن آن خیلی ضعیف است. برعکس مجرمان که فقط برای زمان جرم به خودرو نیاز دارند، سارقان حرفه‌ای خودرو به خوبی می‌دانند چگونه خودروی به سرقت رفته را ناپدید کنند. در اغلب موارد وقتی خودرو را می‌دزدند، بدون هیچ درنگی آن را به محل اختفا انتقال می‌دهند. در نهایت خودروهای مسروقه را با کانتینرها و حمل و نقل دریایی به نقطه‌ای در خارج ایالت یا حتی کشور می‌فرستند تا صاحبان‌شان هرگز رنگ آنها را نبینند و پیدا کردن‌شان تقریبا غیرممکن شود. ونزوئلا حالا به مقصد مهمی برای خودروهای لاکچری به سرقت رفته تبدیل شده است.

سارقان متخصص خودرو که باندهای قاچاق حرفه‌ای دارند، خودروهای به‌سرقت رفته در آمریکا را از راه کلمبیا به ونزوئلا ارسال می‌کنند. از تعداد عظیمی که به این شکل حمل شده‌اند، تعداد بسیار ناچیزی کشف می‌شود. به خاطر بازار سیاهی که در ونزوئلا شکل گرفته، سرقت خودروهای لاکچری [پرتجمل] نیز روند افزایشی پیدا کرده است. مقام‌های پلیس کلمبیا این خبر را به اشتراک گذاشته‌اند که تاکنون ۸۴ خودرو‌ و ۴۲۱ موتورسیکلت را توقیف کرده‌اند که مقصد آن ونزوئلا بوده است.

در ونزوئلا بخشی از این خودروها و موتورسیکلت‌ها به صورت قطعات یدکی دست دوم به فروش می‌رسد. در مناطقی مانند برانکیلا خودروهای دزدیده شده به راحتی در مرزها به فروش می‌رسند. خیلی از خودروهای سرقتی از سایر کشورهای قاره آمریکا به ونزوئلا می‌رسند و دلیل آن این است که اکثر این کشورها در مقایسه با کلمبیا و ونزوئلا تعداد بیشتری خودروی گران‌قیمت دارند. در سال ۲۰۲۰ هم فقط در فلوریدا جلوی خروج ۸۱ دستگاه خودروی سرقتی از جمله برند مرسدس بنز و لکسوس پیش از ارسال به ونزوئلا گرفته شد. این ۸۱ دستگاه فقط یک مورد بود که به دام افتاد وگرنه تعداد خودروهای به سرقت رفته و قاچاق شده خیلی بیشتر از اینها است و آمار دقیقی وجود ندارد.

 

hsi بازدید : 20 چهارشنبه 19 آبان 1400 نظرات (0)

صبح روز اول دو اثر تاريخي را خواهيد ديد و بعد راهي بازارگردي مي‌شويد پس كفش مناسب داشته باشيد. براي عصر هم به ترتيب پل‌هاي اهواز را بازديد خواهيم كرد كه پشت سر هم و به فاصله كمي از هم قرار دارند و نهايتاً شب راهي لشكر آباد خواهيم شد.


پل سفيد اهواز

پل سفيد اهواز نماد بي‌همتاي اهواز است كه همچنان استوار روي كارون قدعلم كرده است و محل تردد ماشين‌ها است. در كناره‌هاي پل مسير باريكي براي پياده‌روي در دو سمت آن وجود دارد كه مي‌توانيد از آنجا به تماشاي كارون بپردازيد.

http://safarplan.ratablog.com/post-108479.html

hsi بازدید : 22 شنبه 15 آبان 1400 نظرات (0)

در شرایطی که به صورت کلی سفر لاکچری هزینه های سنگینی به دنبال خواهد داشت اما ترفندهایی وجود دارد که از طریق آنها می توانید با بودجه بندی محدود تر لاکچری سفر کنید.

در اینجا این ترفندهای کوچک ولی کاربردی را به شما معرفی می کنیم:

برنامه ریزی سفر لاکچری بودجه بندی شده

اینکه زمانی را برای فکر کردن به تنها سفر احتمالی خود در طول سال صرف کنید قطعا ارزشش را دارد و این تفکر به روزهای سفر به شما کمک خواهد کرد تا برنامه ریزی بهتری برای زمان داشته، پولتان را بهینه مدیریت کرده و با بودجه مشخصی یک سفر لاکچری را تجربه کنید.

هتل های ۵ ستاره ارزان را انتخاب کنید

اگر بودجه شما برای سفر محدود است نیازی نیست هتل های ۵ ستاره را به کلی از لیست انتخاب های خود خارج کنید. بسیاری از هتل های ایران و جهان که رتبه و امتیاز بالایی دارند در فصل های خاص و معینی تخفیفات باور نکردنی ارائه می دهند تا حدی که بعضا ممکن است نرخ آنها با یک هتل ۳ ستاره برابری کند. بنابراین این هتل های از چشم شما دور بماند بزرگترین شانستان برای یک سفر لوکس از دست خواهد رفت.

بلیط تئاتر یا کنسرت را در اولین ساعات بگیرید

بلیط تئاتر یا کنسرتی که بسیار به آن علاقه دارید را بر خلافی خیلی چیزهای دیگر نباید به دقایق پایانی موکول کنید. معمولا بلاک صندلی های سالن نمایش و کنسرت در همه جای دنیا بر اساس نزدیکی به صحنه نمایش و همچنین طبقات سالن از همکف به بالا قیمت گذاری خواهند شد. بنابراین اگر مثلا برنامه سفر به تهران را دارید و در بازه زمانی سفر شما کنسرت خواننده مورد علاقه تان برگزار می شود. پس از جستجوی هتل های ۵ ستاره ارزان قیمت برای رزرو هتل در تهران و تعیین محل اقامت، قدم بعدی تهیه بلیط کنسرت خواهد بود. اگر جزو اولین نفراتی باشید که بلیط خریداری کرده اند، احتمال زیاد با جایگاه لاکچری تنها یک ردیف فاصله خواهید داشت اما با پرداخت هزینه کمتر.

سفر لوکس

اگر عاشق مکانهایی چون موزه ها و گالری های هنری هستید روزهای پایانی بهترین وقت برای اینکار خواهد بود. اغلب بلیط های تخفیف دار در نزدیکی اختتامیه به فروش می رسند.

وعده غذایی اصلی را در رستوران های خاص صرف کنید

یکی از ویژگی های یک سفر لوکس تجربه غذا خوردن در رستوران های معروف و اسم و رسم دار شهر مقصد است، مخصوصا اگر آن شهر به داشتن غذاهای خاص و منحصر به فرد شهرت داشته باشد. بنابراین اگر بخواهید یک سفر تقریبا لاکچری را در کارنامه خود به ثبت برسانید لازم است تا طعم لذیذ غذاهای این رستوران ها را بچشید. از آنجایی که غالب رستوران های معروف و با کیفیت از لحاظ قیمت در دسته بندی لوکس قرار می گیرند برای آنکه از بودجه خود خارج نشوید لازم است تا وعده اصلی غذای روزانه خود را در یکی از این رستوران ها میل کنید. شهر یزد،  یکی از شهرهای ایران است که به داشتن خوراکی های خاص و متفاوت شهرت دارد و رزرو اکثر هتل های یزد همراه با صبحانه می باشد. بنابراین بهتر آن است برای ناهار، انتخابتان یکی از رستوران های نام دار یزد همچون مشیرالممالک یا رستوران تالار شهر باشد. وعده شام را هم سبک صرف کنید تا لذت خواب آسوده در سفر را از دست ندهید.

hsi بازدید : 15 شنبه 15 آبان 1400 نظرات (0)

دیدن ماشین‌های آمریکایی یا ماشین‌هایی با موتور‌های قوی و برند‌های خاص در شهر‌های بزرگ ایران تقریبا غیرممکن است؛ به جز در مواردی که به اصطلاح گذر موقت هستند و برای مدت کوتاهی اجازه دارند در خیابان‌های شهر‌ها بچرخند.

قیمت اجاره ماشین‌های لاکچری

اقتصاد ۲۴- «قیمت اجاره ماشین‌ها به‌شدت بالا رفته و ماشین‌های خوب برای ۲۴ ساعت دیگر کمتر از دو میلیون تومان پیدا نمی‌شود. حالا ماشین‌های آمریکایی و لوکس که قیمت‌های خودشان را دارند. مثلا لامبورگینی هوراکان برای یک شبانه‌روز ۳۰ میلیون تومان یا جگوار نزدیک به پنج میلیون تومان اجاره داده می‌شوند.»

«دیدن ماشین‌های آمریکایی یا ماشین‌هایی با موتور‌های قوی و برند‌های خاص در شهر‌های بزرگ ایران تقریبا غیرممکن است؛ به جز در مواردی که به اصطلاح گذر موقت هستند و برای مدت کوتاهی اجازه دارند در خیابان‌های شهر‌ها بچرخند. اما در جزیره کیش همه چیز فرق دارد. در کیش می‌توانید ماشین‌هایی را ببینید که در بازی‌های کامپیوتری با آن‌ها آشنا شده‌ایم.

می‌توان گفت یکی از جذابیت‌های کیش برای گردشگران اجاره ماشین‌های لاکچری است. البته مدت نسبتا طولانی است که ماشین‌های جدید وارد کیش نشده‌اند. کیش و سایر مناطق آزاد به دلیل داشتن امکاناتی که می‌تواند باعث جذب توریست و گردشگر بیشتر به سمت این مقاصد باشد، همواره مورد توجه مردم قرار گرفته‌اند. اما بیشتر این جذابیت‌ها و تفاوت‌ها تا قبل از مشکلات ارزی و تحریم‌ها بود. این روز‌ها کیش و قشم با مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کنند. از قیمت بالای هواپیما تا نبود گردشگر و سرمایه‌گذار و ... تمام این دلایل باعث‌شده تا ایرانی‌ها کمتر کیش را برای سفر انتخاب کنند.

hsi بازدید : 29 شنبه 15 آبان 1400 نظرات (0)

سفر 6 روزه با زیباترین کشتی اقیانوس آرام

luxury travel to the Pacific with the Queen Mary 2

کشتی کوئین مری 2، یکی دیگر از لوکس‌ترین تفریحات دنیا است که بر آبهای اقیانوس آرام حرکت می‌کند. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که دیدن مناظر دریا شمارا به وجد می‌آورد، کشتی موئین مری، بهترین گزینه پیش‌رویتان است.این کشتی از جنوب همپتون شروع به حرکت می‌کند و از کشور انگلستان هم می‌گذرد. یکی از جذابیت‌های این کشتی، مناظر اطراف آن و احاطه شدنش، توسط دلفین‌ها است.در این کشتی سوئیت‌هایی لاکچری و مجزا برای مسافران وجود دارد که هرکدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارا هستند. علاوه بر سوئیت‌های منحصربه‌فرد، این کشتی دارای 7 رستوران و بالکن خصوصی است که در آن یک حمام قرار دارد. حمامی که از سنگ مرمر ساخته‌شده‌ است و بدون‌شک یکی از بهترین تجربه‌های مسافران از این سفر را می‌سازد؛ اما برای یک سفر 6 روزه در این کشتی چقدر باید هزینه کنید؟ برای این سفر چیزی در حدود 19500 دلار باید بپردازید. به همین دلیل است که جدا از لوکس‌ترین، یکی از گران‌ترین تفریحات دنیا هم به شمار می‌آید.

سفر سفید به قطب جنوب

travel to Antarctica to see the aurora borealis

اگر 20 هزار دلار پول دارید و می‌خواهید آن را برای یک شبانه‌روز از تفریحاتتان خرج کنید، پس بهترین گزینه پیش‌رویتان، سفر به قطب جنوب است. این سفر که تنها 24 ساعت به طول می‌انجامد، از منطقه کیپ‌تاون آغاز می‌شود و مقصد آن، قطب جنوب است.ازآنجا برای رسیدن به قطب جنوب، باید سوار یک جت شخصی شوید و ماجراجویی سفر سفیدتان را آغاز کنید. مهم‌ترین گردش این سفر، بازدید از جزیره‌ای یخی است که حدود 8 ساعت از سفرتان را به خود اختصاص می‌دهد. ازآن‌پس مسافران در کافه‌ای فول لاکچری، مستقر می‌شوند و انواع خوردنی‌ها و نوشیدنی‌ها را نوش جان می‌کنند. با این اوصاف و هیجانات این سفر، آیا می‌توان آن را جزو لوکس‌ترین تفریحات دنیا به‌شمار آورد؟ مسلماً بله!

hsi بازدید : 20 چهارشنبه 12 آبان 1400 نظرات (0)

بی تردید موضوع گردشگری موضوعی جدید برای ذهن بشر محسوب نمی شود؛ اینکه انسان از دیرباز به واسطه حس کنجکاوی در پی کشف ناشناخته ها و مکان های جدید بوده، امری ثابت شده در تاریخ زندگی بشر است. هر چند در ابتدا هدف انسان جستجوگر از گردش روی زمین دست یافتن به نقاط دیده نشده و بکر بود ولی گردشگران امروزه انگیزه های بسیار متفاوت تری برای گام برداشتن بر این کره خاکی دارند؛ تا آنجا که این اهداف به تفریح، تفرج، سیاحت، زیارت و گذراندن اوقات فراغت افزایش یافته است. حتی ممکن است گردشگران به نقاطی سفر کنند که بارها به آنجا رفته اند. یکی از مکان هایی که مسافران برای سفر انتخاب می کنند شهرهای مختلف است که دلیل آن می تواند وجود جاذبه های گردشگری متنوع باشد. حضور شهرهای مختلف با فرهنگ، مردمان و ویژگی های اقلیمی متفاوت گردشگران را متوجه شهرها کرده است. در شهرها می توان جاذبه هایی مثل جاذبه های تاریخی و مذهبی را دید که از طرفدارن زیادی هم برخوردارند. یکی از  جاذبه های مذهبی که در بیشتر شهرهای ایران قادر به دیدار از آنها هستید، مساجد قدیمی با بافت و معماری خاص به شمار می روند. یکی از این مساجد که در شهر گراش قرار دارد، مسجد آخوند گراش نامیده می شود.

درباره مسجد آخوند گراش

راه های دسترسی به مسجد  

برای دیدن این مسجد باید با خرید بلیط اتوبوس گراش راهی این منطقه شوید. پس از رسیدن به شهر گراش باید به سمت محله ناساگ در این شهر حرکت کنید. برای رفتن به این ناحیه هم وسایل نقلیه عمومی موجود در شهر به کمک شما می آیند.

https://mrbilit.com/mag/akhund-mosque/

hsi بازدید : 22 سه شنبه 11 آبان 1400 نظرات (0)

یک ضرورت لاکچری

در آستانه روز جهانی انیمیشن (ششم آبان ماه)، نشست خبری «چالش‌ها و فرصت‌های صنعت انیمیشن» در روز سه شنبه ـ ۴ آبان ماه ـ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار رسانه ایسنا، در این نشست محمدرحیم لیوانی ـ رییس مرکز پویانمایی صبا ـ امیرمحمد دهستانی ـ معاون انیمیشن مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ـ رییس انجمن صنفی انیمیشن و تعدادی از اصحاب رسانه حضور داشتند.

لیوانی در این نشست گفت: روز جهانی انیمشن بهانه‌ای برای توجه و تمرکز بیشتر به این صنعت بسیار مهم است که ان‌شاءالله در آینده کشور بتواند رشد و توسعه پیدا کند. الان بدنه اصلی تولید انیمیشن کشور را جوانان انجام‌ می‌دهند و میانگین‌ سنی، زیر ۳۰ سال است. ان‌شاءالله دولت تازه نفس بتواند کمک کند این صنعت رو به رشد ارتقاء پیدا کرده و به جایگاه اصلی خودش هم به لحاظ فرهنگی و هم اقتصادی که مغفول مانده است، برسد.

سحرخیز هم خاطرنشان کرد: انیمیشن تبدیل به صنعت شده و می‌تواند صادرت داشته باشد. می‌تواند چند وزارت‌خانه را درگیر کرده و به شدت امکان اشتغال‌زایی دارد اما نمی‌دانم چرا صحبت‌هایمان در جریان انیمیشن در حد تئوری و فرضیه باقی می‌ماند.
توجه ما در این سال‌ها توجه به وجه صنعتی انیمیشن بوده است. جریان‌های مالی و اقتصادی مهمی در اطراف انیمیشن شکل می‌گیرد که در ایران مغقول مانده است. انیمیشن در این فرصت یک و سال و نیم قرنطینه جزو معدود صنایعی بوده که رشد کرده است. و این رشد باید توجه همه را به خود جلب کند.

انیمیشن می‌تواند نمادی از توانایی های یک کشور باشد

دهستانی در نشست «چالش‌ها و فرصت‌های صنعت انیمیشن» چنین ابراز کرد: هنرهای دیگر شاید سطح بالایی از علم و تکنولوژی را به کار نگیرند اما وجود انیمیشن می‌تواند نمادی از پیشرفت و توانایی های یک کشور باشد. اینکه ما می‌توانیم درباره صنعت انیمیشن در کشور صحبت کنیم جای تأمل دارد. انیمیشن می‌تواند نماد پیشرفته بودن یک کشور، هم به لحاظ فرهنگی و هم تکنولوژی باشد. ظاهر لاکچری هم دارد زیرا کشوری که انیمیشن هم دارد نشان می‌دهد که به خیلی از مسائلش رسیدگی شده و حالا توانسته انیمیشن هم داشته باشد.

hsi بازدید : 21 سه شنبه 11 آبان 1400 نظرات (0)

بسیاری از آدم‌ها در فضای مجازی بیشتر سندروم خود را به نمایش می‌گذارند. آنها به عمد از خودشان یک نقاب مصنوعی می‌سازند و طبق خواسته شخصی‌شان شخصیت خود را تغییر می‌دهند. از کمبودها و مشکلات و نداری‌ها فاکتور می‌گیرند و مخاطب را فقط به زور زرق و برق عکس و فیلم‌های تخیلی نگه می‌دارند.

شما به سندروم اردک مبتلا هستید!

عده‌ای بلاگر می‌شوند و با کوبیدن بر طبل خوشبختی و زندگی لاکچری مخاطب را که راز نفس‌های صفحه‌شان است راضی نگه می‌دارند. عده‌ای پول کلان می‌گیرند که برای تبلیغ صفحه‌تان مدتی به عنوان دوست کنار شما راه بروند و عکس یادگاری بگیرند. عده‌ای میزانسن اجاره‌ای دارند و یک روز عکاس می‌آید اندازه یک سال تولید محتوای صفحه فیلم و عکس می‌گیرد. یکی به زور چالش‌های عجیب جلب توجه می‌کند و توجه می‌خرد. یکی با...
اردک‌ها در استخر مجازی زیادند و متأسفانه آن‌قدر زیبا راه می‌روند که کسی به دنیای زیر آب‌شان شک نمی‌کند. آن‌قدر شادی و خوشبختی را ماهرانه بازی می‌کنند که کمتر کسی حدس می‌زند پشت پرده زندگی‌شان چه می‌گذرد.

تظاهر به شاد بودن بیماری است

تظاهر به شاد بودن یک اختلال روحی روانی است که کمتر به آن پرداخته شده و نسبت به سایر بیماری‌ها از اسم و رسم کمتری برخوردار است ولی همین اختلال شاید ساده می‌تواند اثرات مخربی را روی فرد و دنیای اطرافش بگذارد. بسیاری از بچه‌های نسل جدید عقل‌شان به چشم‌شان است. آرزوهای‌شان ته ندارد و از همین حالا دنیای‌شان شده تظاهر به خوشبختی و شاد بودن. مدام گوشی دست‌شان است و از لحظات زیبای عمرشان برای بقیه گزارش می‌گیرند. بسیاری از ما گزارشگر زندگی خودمان هستیم و برای تابلویی که از خودمان ساخته‌ایم حاضریم هر کاری کنیم. افراط در تظاهر کردن به شادی می‌تواند عواقب دردناکی داشته باشد. می‌گویید چگونه؟

تصور کنید کسی افسردگی حاد داشته باشد. از همه بیزار باشد و در تنهایی به مرگ بیندیشد ولی در دنیای بیرون شاد جلوه کند و شما هرگز ندانید در وجودش چه التهابی در حال وقوع است. آن وقت است که وقتی خبر خودکشی فلان آدم را می‌شنوید جا می‌خورید و احتمالاً می‌گویید ‌ای وای او دیگر چرا؟ او که از یک زندگی عاشقانه و رفاه نسبی برخوردار بود. او دیگر چرا؟ و هرگز درک نخواهید کرد آدمی که مدام کنارتان بوده و لبخند گوشه لبش بوده آن‌قدر غمگین بوده و درد بر او سنگینی کرده که مردن را به زیستن پر از رنج ترجیح داده است. یا وقتی می‌فهمید فلانی قاتل است از تعجب شاخ درمی‌آورید.

hsi بازدید : 18 سه شنبه 11 آبان 1400 نظرات (0)

محمدرضا گلزار بازیگر ایرانی است. محمدرضا گلزار خواننده است. محمدرضا گلزار این روزها در حوزه تبلیغات حضور پررنگی دارد. محمدرضا گلزار به انجام ورزش حرفه ای روی آورده است. محمدرضا گلزار سابقه مجری گری در چند برنامه را دارد.

محمدرضا گلزار

بیوگرافی محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران ، بازیگر ، خواننده و آهنگساز است.

تحصیلات محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد می باشد که از زمان دانشجویی با نواختن گیتار شروع کرد و حالا چند فروشگاه دیجیتال هم دارد.

محمدرضا در حوزه مدلینگ

محمدرضا گلزار با 177 سانتی متر قد و 88 کیلوگرم وزن در عرصه مدلینگ هم حضور دارد.

خانواده محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار در شهر تهران از پدری مهندس و اهل تبریز و مادری خانه دارد و تهرانی به دنیا دارد و می گوید با افتخار تورک هستم و فامیلی ام گلزار آذری است. دو برادر بنام علیرضا مهندس رشته عمران و بردیا مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است.

ورزش های مورد علاقه محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار والیبال را در زمان دبیرستان شروع کرد و در باشگاه های «پارس خودرو» ، «شیشه و گاز» ، «پاس» و «دیهیم» در پست توپ گیر بهترین بازیکن والیبال استان تهران بود.تنها والیبال نبود و بطور حرفه ای هم پیگیر اسکی بود و کارت مربیگری اسکی آلپاین را هم دارد.

ورود به موسیقی

موسیقی را با مخالفت پدرش از سوم دبیرستان بصورت خودآموز با گیتار سپس پیانو شروع کرد تا اینکه بعد از دانشگاه به عنوان نوازنده عضو گروه آریان شد.در این گروه [آریان] مدت ها بعنوان نوازنده ارگ و پرکاش فعالیت می کرد و آنجا دیده شد.

تجربه تدریس

گلزار در کنکور دانشگاه آزاد رتبه پنج آورد و درس عربی و معارف را 100 زد ، زمان دانشگاه درس معارف و دینی را تدریس می کرد و می گوید به شدت آدم مذهبی هستم.

hsi بازدید : 20 شنبه 08 آبان 1400 نظرات (0)

درباره غار نمکی اشتهارد

غار نمکی اشتهارد با وجود سه دهانه هیجان انگیز، به غاری تبدیل شده است که حتما باید بازدید از آن را در لیست جاذبه های دیدنی سفر خود قرار دهید. نکته جالبی که درباره این غار وجود دارد، رودخانه نمکینی است که از یک دهانه خارج می شود. اگر راه او را ادامه دهید، می توانید شاهد باشید از یک دهانه دیگر وارد می شود و به نوعی این چرخه ادامه دارد. غار نمکی دارای مشخصات کلی دیگری هم است که در ادامه آن ها را مطالعه می نمایید.

درباره غار نمکی اشتهارد

شرایط بازدید از غار نمکی اشتهارد

از آنجایی که غار نمکی یک جاذبه طبیعی است، بازدید از آن هیچ شرایط مخصوصی ندارد و تمام افراد با سفر به اشتهارد می توانند از آنجا بازدید کنند. برای سفر هم می توانید بلیط اتوبوس اشتهارد را تهیه کنید و پس از رسیدن به این  شهرستان، سری هم به غار نمکی بزنید.

https://mrbilit.com/mag/cave-salt-eshtehard/

hsi بازدید : 18 شنبه 01 آبان 1400 نظرات (0)

هتل گرانادا لاکچری بلک دارای یک استخر روباز و یک استخر سرپوشیده است.. پارکینگ هتل رایگان است و اینترنت Wi-Fi نیز در سرتاسر هتل در دسترس است.

اتاق های هتل گرانادا لاکچری بلک دارای تهویه کننده هوا هستند و داخل اتاق ها تلویزیون ، صندوق امانات و مینی بار موجود می باشد. میهمانان هتل می توانند در بالکن اتاق هایشان از هوای خوش مدیترانه لذت ببرند. حمام اختصاصی هر اتاق نیز دارای دوش و لوازم بهداشتی است.

هتل گرانادا لاکچری بلک چندین گزینه برای غذا خوردن دارد. هم می توانید از رستوران هایی که منو ارائه می دهند استفاده کنید هم از رستورانی که غذاهایش را به صورت بوفه سرو می کند. مرکز اسپای هتل نیز شامل حمام ، سونا و مرکز بدنسازی می شود. همچنین می توانید از خدمات ماساژ نیز بهره مند شوید.

علاقه مندان به تفریحات ورزشی نظیر تنیس نیز می توانند در سالن تفریحی هتل به بازی های تنیس روی میز و دارت بپردازند.برای کودکان نیز کلوب بازی و فعالیت های مختص کودکان وجود دارد.

فاصله هتل تا مراکز مهم آنتالیا:

مرکز خرید آلانیوم مال آنتالیا ۲۷.۰ کیلومتر است. 

* تا معبد آپولو سیده آنتالیا ۴۲.۵ کیلومتر است.

* تا آمفی تئاتر تاریخی باستان آنتالیا ۴۳.۰ کیلومتر است. 

* تا بنای تاریخی تئاتر آسپندوس آنتالیا ۷۲.۳ کیلومتر است. 

* تا تم پارک لند آف لجندز آنتالیا (سرزمین افسانه ها) ۸۸.۸ کیلومتر است. 

* تا آناتولیا بازار آنتالیا ۹۷.۴ کیلومتر است. 

* تا کوندو بازار آنتالیا ۹۸.۵ کیلومتر است. 

* تا مرکز خرید آنتالیوم پرمیوم مال آنتالیا ۹۸.۸ کیلومتر است

* تا مرکز خرید هیسار آنتالیا ۹۸.۹ کیلومتر است

* تا اوریون بازار آنتالیا ۹۹.۵ کیلومتر است. 

* تا مرکز خرید میرا آنتالیا ۱۰۰ کیلومتر است. 

* تا گرند بازار لارا آنتالیا ۱۰۱ کیلومتر است. 

* تا مرکز خرید آکاپارک آنتالیا ۱۰۱ کیلومتر است.

hsi بازدید : 19 شنبه 01 آبان 1400 نظرات (0)

ریزورت سلکتوم در منطقه بِلک با مساحتی بالغ بر 60 هزار متر مربع ساخته شده و ساختمان اصلی آن در 9 طبقه قرار گرفته و جمعاً دارای 293 اتاق می‌باشد.
این هتل 5 ستاره با امکانات U-All (سرویس دهی 24 ساعته تمامی وعده‌های اصلی و میان‌وعده) در زمان سفر ما دارای امتیاز بسیار عالی 9.1 (از 10) در وبسایت بوکینگ و رتبه 5 از بین 91 هتل در منطقه بِلک با امتیاز 5 (از 5) در وبسایت تریپ‌ادوایزر بود.
این نقد و بررسی مربوط به اقامت من و همسرم در این ریزورت به مدت 2 شب در بهمن‌ماه سال 98 می‌باشد که امیدوارم مورد استفاده شما قرار بگیرد.
موقعیت مکانی:
این هتل از مرکز شهر آنتالیا حدود 35 کیلومتر و از فرودگاه آنتالیا حدود 27 کیلومتر فاصله دارد و درست در کنار ساحل دریای مدیترانه با 250 متر ساحل اختصاصی قرار گرفته است. از نزدیکترین هتل‌های اطراف می‌توان به هتل کالیستا، هتل سوئنو و هتل کورنلیا دیاموند اشاره کرد که همگی جزو برترین هتل‌های منطقه بِلک می‌باشند.
روش‌های دسترسی:
برای دسترسی به مرکز شهر می‌توانید از تاکسی‌های هتل استفاده کنید اما هزینه آن چیزی حدود 40 یورو و یا معادل آن به لیر خواهد شد پس توصیه می‌کنم به ایستگاه شاتل روبروی هتل رفته و از آنجا می‌توانید با مینی‌بوس‌هایی که تقریباً هر یک ساعت حرکت دارند به مرکز شهر آنتالیا دسترسی داشته باشید. اما همانطور که توضیح داده بودم مسافت از هتل تا مرکز شهر آنتالیا چیزی حدود 35 کیلومتر می‌باشد و با توجه به توقف‌های مینی‌بوس چیزی حدود 1 ساعت در راه خواهید بود پس بدانید اگر خیلی قصد رفت و آمد به مرکز شهر دارید باید هتل‌هایی را انتخاب کنید که دسترسی مناسبتری به شهر داشته باشند اما قطعاً دیگر چنین کیفیت خدماتی را نخواهید دید.
تجربیات در لحظه ورود:
در تمامی هتل‌های لاکچری این منطقه در ورودی هتل‌ها یک کیوسک نگهبانی قرار گرفته که در زمان اقامت برای ورود به هتل باید کارت اتاق خود را به نگهبان نشان داده و وارد مجموعه هتل شوید. از کیوسک نگهبانی تا درب ورودی ساختمان اصلی هتل یک بلوار قرار گرفته که حدود 250 متر طول دارد و در اطراف آن فضای سبز بسیار زیبایی قرار گرفته است. در انتهای بلوار یک میدان واقع شده که در وسط آن آبنمایی زیبا و یک مجسمه برنزی از یک گلادیاتور قرار گرفته است.
لابی هتل:
پس از ورود به لابی راهنمای مسافر یا همان Guest Relations با لبخند و روی گشاده به استقبال ما آمدند که خانمی ایرانی و فارسی زبان بودند. در واقع این هتل بدلیل وسعت و لاکچری بودنش دارای چندین راهنمای مسافر و مسلط به چندین زبان می‌باشد. در ابتدای ورود اگر تمایل داشته باشید از شما با نوشیدنی و شکلات پذیرایی می‌شود.
رنگ تِم اصلی هتل مشکی و قرمز بوده و در برخی قسمت‌ها رنگ‌های فیروزه‌ای و سبز نیز دیده می‌شود. فضای داخلی هتل بسیار شیک بوده و به نظر به سبک اروپای قدیم طراحی شده باشد. در مرکز لابی یک بار 24 ساعته بسیار بزرگ و دایره‌ای شکل قرار گرفته که بیشتر از هرچیز در لابی خودنمایی می‌کند.

hsi بازدید : 14 شنبه 01 آبان 1400 نظرات (0)

لاکچری‌ترین ایرلاین‌های جهان کدامند؟

خیلی از افراد فکر می‌کنند سفر با هواپیما به معنی تحمل کردن شرایط سخت و دشوار پرواز است. به معنی نشستن در صندلی تنگ هواپیما، خوردن غذای بی‌کیفیت و سر و کله زدن با دیگر مسافران. اما بعضی از ایرلاین‌ها شرایط متفاوتی را برای مسافران خود فراهم می‌کنند و تمام امکانات و ملزومات رفاهی را در اختیار مسافران می‌گذارند تا شرایطی برابر با شرایط هتل برای آنان ایجاد شود. این ایرلاین‌های لاکچری با وجود گرانقیمت بودن، برای پروازهای طولانی مدت بسیار مناسب هستند و گزینه خوبی محسوب می‌شوند.

با ما همراه باشید تا با لاکچری‌ترین ایرلاین‌های جهان آشنا شوید.

یونایتد ایرلاینز

این ایرلاین آمریکایی در سال 1926 تأسیس شده و در ناوگان آن بیش از 700 هواپیمای ایرباس و بوئینگ وجود دارد. از امکانات این هواپیمایی لوکس می‌توان به سوئیت‌های مخصوص، تخت کامل، غذاهای متنوع و ... اشاره کرد که همگی برای رفاه حال مسافران تعبیه شده‌اند.

هواپیمایی اتحاد

در پروازهای هواپیمایی اتحاد هر امکاناتی که بخواهید برای شما فراهم است تا پرواز راحتی داشته باشید. این شرکت هواپیمایی که تاکنون جوایز هوایی متعددی برنده شده است، کابین‌هایی مجهز به اتاق خواب دو نفره، اتاق نشیمن، حمام و بوفه شخصی دارد که امکانات آن تفاوت چندانی با هتل ندارد.

شرکت هواپیمایی اتحاد در سال 2015 به عنوان بهترین ایرلاین جهان انتخاب شده است.

هواپیمایی سنگاپور

کابین فرست کلاس هواپیمایی سنگاپور مجهز به درب‌های کشویی است که حریم خصوصی‌ای برای شما فراهم می‌کند. این کابین‌ها که دارای تلویزیون، تخت، صندلی راحت و ... هستند، طراحی بسیار زیبایی دارند و فضای خصوصی مناسبی را در اختیار شما می‌گذارند.

هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات یکی از هواپیمایی های لوکس جهان است که تا حد امکان، امکانات کافی را برای مشتریان ثروتمند خود فراهم کرده است. این شرکت هواپیمایی در کابین‌ فرست کلاس و بیزنس کلاس خود از امکاناتی چون حمام، تخت، تلویزیون و ... بهره‌مند است.

hsi بازدید : 17 چهارشنبه 28 مهر 1400 نظرات (0)

جزئیات مالیات آپارتمان‌ها و باغ‌ویلاهای لاکچری

آیین‌نامه اجرایی بند (خ) تبصره (۶) ماده واحده قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور ابلاغ شد.

به گزارش ایسنا، «اقتصادآنلاین» در ادامه نوشت: واحدهای مسکونی شامل کلیه ساختمان­‌ها اعم از مستغلات، آپارتمان و ویلا و باغ‌ویلاهای گران‌قیمت با احتساب عرصه و اعیان کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی و افراد تحت تکفل آنها با ارزش روز بیشتر از ۱۰ میلیارد تومان مشمول این آیین‌نامه است.

نرخ مالیات سالانه برای املاک از یکصد میلیارد و یک ریال تا ۱۵۰ میلیارد ریال نسبت به مازاد یکصد میلیارد ریال معادل ۰.۱ درصد، از ۱۵۰ میلیارد و یک ریال تا ۲۵۰ میلیارد ریال نسبت به مازاد ۱۵۰ میلیارد ریال معادل ۰.۲ درصد، از ۲۵۰ میلیارد و یک ریال تا ۴۰۰ میلیارد ریال نسبت به مازاد ۲۵۰ میلیارد ریال معادل ۰.۳ درصد، از ۴۰۰ میلیارد و یک ریال تا ۶۰۰ میلیارد ریال نسبت به مازاد ۴۰۰ میلیارد ریال معادل ۰.۴ درصد و نسبت به مازاد ۶۰۰ میلیارد ریال معادل ۰.۵ درصد تعیین شده است.

وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و شهرداری­­‌ها موظف شده‌اند اطلاعات مالکان این املاک و افراد تحت تکفل آنان را در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار دهند.

واحدهای مسکونی و باغ‌ویلاهای در حال ساخت و واحدهای مسکونی و باغ‌ویلاهای در حال تملک مشمول این مالیات نمی‌شوند.

کلیه مالکان دارایی­‌های مشمول این آیین‌نامه مکلفند مالیات خود را حداکثر تا پایان بهمن ‌سال ۱۴۰۰ پرداخت کنند.

hsi بازدید : 20 چهارشنبه 28 مهر 1400 نظرات (0)

بریز و بپاش لاکچری با بیت‌کوین‌های مردم

مهدی قرآنی | شهرآرانیوز؛ ۲ جوان کم سن و سال در رفاقتی سه ساله تا توانستند در شهر‌های مختلف کشور مردم را تلکه کردند و برای خود زندگی لاکچری به هم زدند.

چند ماه قبل

ماجرای این پرونده و پیگیری‌های پلیسی آن با شکایت زنی جوان که ۷۰ میلیون تومان پولش را در جیب این متهمان ریخته بود، از سوی کارشناسان فضای مجازی پلیس فتای مرکز استان خراسان رضوی آغاز شد. داستان عشقی که اگرچه قرار بود ختم به ازدواج شود، اما پای پول که به میان آمد این عشق جایش را با تنفر عوض کرد. زن جوان مدعی بود که فردی به هویت «هادی زینالی» با او در جزیره کیش آشنا شده و قرار ازدواج گذاشته است بعد از سفر به مشهد او را فریب داده و ضمن کلاهبرداری از وی به عنوان سرمایه گذاری در حوزه رمز ارز‌های دیجیتالی از اعتمادش نیز سوء استفاده کرده است.

مأموران پلیس فتای مرکز استان خراسان رضوی که مسئولیت رسیدگی به این پرونده را بر عهده داشتند فکر نمی‌کردند که همین گزارش زن جوان موجب شناسایی و متلاشی کردن یک شبکه کلاهبرداری سریالی در کشور شود. اولین سرنخ این پرونده حالا در دستان ضابطان قضایی قرار داشت و مأموران برای شناسایی متهم که جوانی ۲۴ ساله است تحقیقات خود را آغاز کردند.

چند هفته قبل

تحقیقات این پرونده از سوی مأموران اداره فضای مجازی پلیس فتای استان در حال پیگیری بود که ۲ گزارش مشابه دیگر نیز به این مرکز انتظامی اعلام شد. مال باختگان ۲ مرد جوان بودند که در مجموع ۱۵۰ میلیون تومان خود را باخته بودند. متهمان پرونده نیز که طبق ادعای آن‌ها ۲ جوان کم سن وسال به نام‌های «متین بختیاری» و «هادی زینالی» هستند با فریب این افراد وجوه ذکر شده را با عنوان سرمایه گذاری در حوزه ارز رمز‌های دیجتال گرفته و بعد از چند روز گفته اند که صرافی مجازی سایت خود را بسته و پول آن‌ها را بالا کشیده است.
آوردن نام و نشان هادی زینالی این فرضیه را در ذهن مأموران پلیس به وجود آورد که متهم پرونده اول همین شخصی است که مال باختگان جدید مشخصات او را به پلیس ارائه کرده اند. سرنخی که خبر از یک پرونده کلاهبرداری سریالی می‌داد.

پانزدهم مهر

حالا حرف ۲۲۰ میلیون تومان پول وسط بود. وجوهی که از سوی یک نفر مشخص به بهانه سرمایه گذاری در حوزه رمزارز‌های دیجیتالی از ۳ مال باخته گرفته شده بود و بعد هم به بهانه بسته شدن سایت صرافی مجازی، در جیب متهمان سرازیر شده بود.
مجریان قانون با استفاده از سرنخ‌هایی که از ۲ متهم پرونده داشتند، موفق شدند که در پانزدهم مهر رد آن‌ها را در هسته مرکزی شهر مشهد بزنند و با تعقیب و مراقبت‌های نامحسوس آن‌ها را در اتاق یکی از هتل‌های لاکچری این شهر به دام بیندازند.

hsi بازدید : 15 چهارشنبه 28 مهر 1400 نظرات (0)

تصاویر| زندگی لاکچری فرزند پسر دایی اسد با مدل اسرائیلی در امریکا

"رامی مخلوف" پدر علی مالک اصلی شرکت سیریاتل بزرگترین شرکت تلفن همراه سوریه است و گفته می‌شود ۶۰ درصد اقتصاد سوریه در دستان اوست.
آفتاب‌‌نیوز :

عکسی تازه منتشر شده که "علی مخلوف" پسر "رامی مخلوف" پسر دایی ثروتمند "بشار اسد" رئیس جمهوری سوریه را در خودروی فراری در کنار دوست اسرائیلی‌اش در امریکا نشان می‌دهد.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ سایت خبری "عرب‌نیوز" با انتشار این عکس می‌نویسد: علی مخلوف" با خودروی فراری ۴۸۸ اسپایدر ۳۰۰ هزار دلاری در کنار "میشال ایدان" دوست دختر اسرائیلی‌اش دیده می‌شود.

"دانیل مک" وبلاگ‌نویس مشهور به طور تصادفی آن دو را پشت چراغ راهنمایی در لس آنجلس دیده بود.

او از "علی مخلوف" پرسید چه کار می‌کنی؟ و او پاسخ داده بود کار می‌کنم. میشال ایدان یک مدل اسرائیلی است.

"رامی مخلوف" پدر علی مالک اصلی شرکت سیریاتل بزرگترین شرکت تلفن همراه سوریه است و گفته می‌شود ۶۰ درصد اقتصاد سوریه در دستان اوست.

رامی مخلوف در زمینه‌های گوناگون تجاری مانند مخابرات، نفت و گاز، ساخت و ساز، امور بانکی، شرکت هواپیمایی، و خرده فروشی فعال است.

مخالفان دولت سوریه "رامی مخلوف" را هشت‌پا و مظهر فساد و رشوه‌خواری اقتصاد سوریه می‌دانند. ایالات متحده آمریکا از سال ۲۰۰۸ وی را به فهرست تحریم‌های خود افزود.

از سال ۲۰۱۹ شایعاتی درباره اختلاف میان بشار اسد و رامی مخلوف بر سر قدرت مطرح شده بود تا جایی که گفته می‌شد در تابستان ۲۰۱۹ شایعه بازداشت خانگی رامی مخلوف به گوش رسید.

برخی معتقدند تحریم‌ها و هزینه جنگ داخلی سوریه باعث شده تا بشار اسد از صاحبان سرمایه از جمله رامی مخلوف در آن کشور پول مطالبه کند.

hsi بازدید : 23 دوشنبه 19 مهر 1400 نظرات (0)

برج الیزه در سرخرود

یکی از زیباترین و معروف ترین برج های مسکونی شهر سرخرود برج الیزه می باشد ، که دارای شکوه و جلوه بسیار خاصی است . ساخت کامل این مجموعه در سال 1399 به اتمام رسیده ، که دارای واحد های بسیار لاکچری و شیک می باشد . برج الیزه از نظر ظاهر سرآمد برج های ساحلی شهر سرخرود است  . این برج 25 طبقه دارد که 22 طبقه آن مسکونی طراحی شده است ، هم چنین ناگفته نماند این برج دولابی داشته و فضای عمومی نظیر سالن چند منظوره ، ورزشی ، کافی شاپ سونا و جکوزی را نیز در بر گرفته است . مهم ترین آیتم زیبایی بخش برج الیزه تراس 400 متری آن می‌باشد ، که در طبقه همکف طراحی شده است .

سرمایه گذاری در سرخرود با دکتر محمد بخشی

سرخرود هر ساله میزبان مسافران و گردشگران زیادی است ، افراد زیادی به دلیل گردشگری بودن و لاکچری بودن سرخرود این شهر را برای سرمایه گذاری انتخاب می نمایند . سرخرود همواره در مرکز توجه افراد زیادی برای سرمایه گذاری می باشد . به گفته دکتر محمد بخشی از مشاورین املاک سرشناس و معتبر استان مازندران این شهر آینده ای درخشان در زمینه سرمایه گذاری را داراست . در صورتی که شما تمایل به خرید هر گونه ویلا ، آپارتمان و یا برج مسکونی و لاکچری دارید می توانید از دکتر بخشی و تیم خبره بخشی آفیشیال مشاوره رایگان دریافت نمایید . با گرفتن مشاوره حرفه این تیم دکتر محمد بخشی شما هم صاحب ملکی ارزشمند می شوید و هم سرمایه گذاری با سود بالا را به دنبال خواهید داشت .

 

برج فروزان فول امکانات در سرخرود

امروزه زندگی مدرن توانسته بسیاری از نیازهای انسان‌ها را تامین نماید . روز کاری برای خرید ویلا در شمال باید هزینه های گزافی را پرداخت می کردیم و اگر تصمیم به خرید ویلای ساحلی داشتیم این هزینه نیز چندین برابر می شد . امروزه با ساخته شدن برج ها چنین مشکلاتی کاملا از بین رفته اند و با توجه به توان مالی در هر قیمتی که بخواهیم می توانیم بر روی این برج های لاکچری و ساحلی سرمایه‌گذاری کنیم . برج ساحلی فول امکانات فروزان از بهترین گزینه‌ها برای زندگی لاکچری و در آرامش کامل و همچنین سرمایه گذاری سودآور می باشد .

hsi بازدید : 22 دوشنبه 19 مهر 1400 نظرات (0)

تخریب یک ویلای لاکچری در بابل

ایسنا/مازندران 6 هزار متر مربع از اراضی کشاورزی بابل که تبدیل به ویلا و استخر شده بود تخریب و به وضع سابق بازگردانده شد. 

به گزارش روابط عمومی دادگستری مازندران، با دستور حجت‌الاسلام ملاکریمی دادستان بابل و پس از صدور حکم قطعی، در راستای حفظ اراضی کشاورزی، مقابله با تغییر کاربری های غیر مجاز و در پی شکایت امور اراضی جهاد کشاورزی بابل نسبت به اعاده به وضع سابق 6 هزار متر مربع ازاراضی کشاورزی اقدام شد. 

شایان ذکر است با کارشناسی صورت گرفته این اراضی، کشاورزی بوده است که تبدیل به ویلایی لاکچری با زیربنای 120متر و محوطه سازی برای تنیس، استخر و دیگر امکانات تفریحی شده بود و باتوجه به اهمیت موضوع و به منظور ایجاد بازدارندگی و دراجرای ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی، به دستور دادستان عمومی و انقلاب بابل با حضور یگان های امور اراضی و نیروی انتظامی دستور تخریب صادر شد.

hsi بازدید : 19 دوشنبه 19 مهر 1400 نظرات (0)

عصر ایران : مانیتور تیگو ۸ پرو مجهز به پردازنده شش هسته ای renesas R-Car SERIES M۳ با کارایی بالا است که می توان گفت "لوکس ترین" پیکربندی صفحه نمایش بزرگ در بازار کنونی است.
لاکچری ترین خودرو شاسی بلند به ایران می آید + عکس

مانیتور تیگو 8 پرو مجهز به پردازنده شش هسته ای renesas R-Car SERIES M3 با کارایی بالا است که می توان گفت "لوکس ترین" پیکربندی صفحه نمایش بزرگ در بازار کنونی است.

با گردش اطلاعات خودرو، کاربران همچنین الزامات بیشتری را برای کابین خلبان گونه هوشمند مطرح کردند و صفحه بزرگ به عنوان هسته اصلی درک کاربران از اطلاعات خودرو تبدیل شده است.

لوکس ترین شاسی بلند چری با صفحه نمایش نمایش خاص می‌ آید (+عکس)

لوکس ترین شاسی بلند چری با صفحه نمایش نمایش خاص می‌ آید (+عکس)

تیگو8 پرو تغییرات بزرگی از ظاهر، نمای داخلی و پیکربندی ایجاد کرده است به ویژه در طراحی داخلی، TIGGO8 PRO یک نوآوری "منحصر به فرد است.

فضای داخلی TIGGO8 PRO متکی بر مفهوم "کابین درجه یک" است. طیف گسترده ای از بسته های مواد نرم و صندلی های درجه یک VIP باعث می شود که فضای داخلی خودرو بافت لوکس فوق العاده ای از فناوری را آشکار کند.

وقتی کاربران وارد کابین خلبان گونه می شوند، می توانند فضای  تکنولوژیکی کابین خلبان را احساس کنند.

hsi بازدید : 16 شنبه 17 مهر 1400 نظرات (0)

سعودی ها قیمت سفر حج را بالا بردند/ حج لاکچری بالای ۱۰۰ میلیون تومان

سعودی ها قیمت سفر حج را بالا بردند/ حج لاکچری بالای ۱۰۰ میلیون تومان

فارس نوشت: با توجه به شیوع کرونا امسال حدود ۶۰ هزار ساکن عربستان به حج تمتع مشرف می‌شوند که عربستان با توجه به کاهش تعداد زوار و لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، هزینه حج تمتع را افزایش داده و در سه گروه قیمتی پیش‌بینی کرده است.

امسال قبل از اعلام سعودی‌ها درباره وضعیت حج تمتع ۱۴۴۲، گمانه‌زنی‌هایی درباره حضور حداقلی زائران کشورهای اسلامی با رعایت نکات بهداشتی در سرزمین وحی مطرح شد و پس از آن مسؤولان حج و زیارت کشورمان به افزایش هزینه‌های سفر به حج تمتع اشاره کردند؛ به طوری که علیرضا رشیدیان، رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به افزایش قیمت سوخت و مالیات بر ارزش افزوده در کشور عربستان، گفت که این امر در روند دریافت خدمات تاثیرگذار است و با توجه به لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کاهش تعداد نفرات در اتوبوس‌های شهری و اسکان در اتاق‌های هتل‌ها افزایش هزینه‌ها دور از انتظار نیست.

بیش از ۷۴ هزار زائر خانه خدا هزینه حج را به صورت کامل پرداختند

این امر در حالی بود که سازمان حج و زیارت، سال گذشته پس از لغو حج تمتع برای زوار خارجی، به تثبیت نرخ ارز عملیات حج تمتع برای زواری که هزینه حج را به طور کامل بپردازند، اشاره کرد و بیش از ۷۴ هزار نفر از مشمولان تشرف به خانه خدا این مبلغ را واریز کردند تا دیگر در زمان اعزام هزینه بیشتری پرداخت نکنند.

با این وجود، امسال هم حج تمتع از سوی عربستان برای زائران کشورهای خارجی ممنوع شد و با توجه به نبود روابط سیاسی با عربستان، هیچ زائر ایرانی در مناسک حج سال جاری حضور نخواهد داشت. حتی پیگیری‌های ایران برای اختصاص سهمیه ویژه به ایران نیز بی‌نتیجه ماند.

hsi بازدید : 15 شنبه 17 مهر 1400 نظرات (0)

نیکی کریمی متولد نوزدهمین روز از آبان سال 1350 است. نیکی کریمی بازیگر و کارگردان بی حاشیه ایرانی است. نیکی کریمی مجرد است. نیکی کریمی در سال 1381 در 2 فیلم "دیوانه ای از قفس پرید" به کارگردانی احمدرضا معتمدی و "واکنش پنجم" به کارگردانی تهمینه میلانی بازی کرد که به خاطر بازی در این دو فیلم جایزه سیمرغ بلورین جشنواره فجر را گرفت. عکس ویلا و نوشته نیکی کریمی را در ادامه ببینید.

در عکسی که نیکی کریمی از محیط ویلای مجللش منتشر کرده، فضای دلنشینی دیده می‌شود. او زیر این عکس نوشته است:

ویلای نیکی کریمی

یک بعدازظهر آرام

نیکی کریمی در شمال تهران ویلای لوکس دارد.

یادداشت نیکی کریمی در وصف هنرمند تازه درگذشته

نیکی کریمی، بازیگر و کارگردان مشهور سینما یادداشتی در ارتباط با فرشته طائرپور، تهیه‌کننده و کارگردانی که بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت، منتشر کرد.

در این یادداشت آمده است: «خانم طائرپور را از زمان‌های قدیم می‌شناسم، از همان زمان‌هایی که بسیار باهم سفرمی رفتیم و در مورد مسائل و مشکلات زنان گپ و گفت‌های زیادی داشتیم. همین موضوع باب آشنایی ما شد، رفته رفته همین ارتباطات و گفت‌وگوها یک دوستی صمیمی را برای‌مان رقم زد و او مثل خواهر بزرگ برایم شد.

همیشه روحیه حمایت‌گری داشت وقتی تهیه‌کننده فیلم» زن دوم «شد از خیلی قبل‌تر همان زمانی که این کتاب را می‌نوشت به من گفته بود:» دوست دارم باهم کار کنیم” همین حس و حال خوب وجود داشت تا بعد ساخت فیلم که این صمیمت زیادتر شد.

طوری که ارتباط‌مان شکل و شمایل خانوادگی به خود گرفت و ما از مسائل خصوصی زندگی هم بسیار می‌دانستیم. دورادور هم کارها و مدیریتش را در خانه سینما می‌دیدم.

می‌دانم که روحیه دغدغه و حمایتی او شامل حال بسیاری از بچه‌های سینما می‌شد، به خاطر اینکه فقط به خودش و منافع شخصی فکر نمی‌کرد و واقعا به فکر سینما بود و همین‌طور به فکر خانم‌های سینما. البته با مهربانی این نظارت را داشت.

معمولا آدم‌های با این طرز تفکر خیلی کمیابند. برای همه وقتش را می‌گذاشت و دلسوز اهالی سینما بود. در مورد مالیات سال‌ها تلاش کرد.

خاطره نیکی کریمی از فرشته طائرپور

خاص‌ترین خاطره‌ای که از او دارم به سفر بم مربوط می‌شود. سفر دو نفره خیلی خوبی بعد از زلزله بم داشتیم، صبح زودی که برای بزرگداشت زلزله بم رفته بودیم ساعت سه صبح با بچه‌های بازمانده از زلزله بم دیدار داشتیم. فرشته با روی گشاده برنامه‌ها را هماهنگ کرد و از من خواست در این سفر کنارش باشم.

هیچ‌وقت خاطرات آن سفر را فراموش نمی‌کنم. ما درباره آدم‌های مختلفی که اتفاقات زلزله شامل حال‌شان شده بود و عوارض روحی و جسمی زیادی برای‌شان داشت پرس‌وجو کردیم. می‌دانم این یکی از کوچک‌ترین کارهای خانم طائرپور بود.

خیلی نکات را مردم نمی‌دانند و خیلی چیزها را هم می‌دانند. می‌دانم ابعاد کاری که در طول روز انجام می‌داد خیلی زیاد بود و فکر می‌کنم شامل حال خیلی‌ها در سینما می‌شد و برای خیلی‌ها دل می‌سوزاند.

متاسف شدم وقتی فهمیدم فرشته را از دست دادیم. به نظرم خیلی خوب زندگی کرد، ولی رفتنش خیلی زود بود. 

hsi بازدید : 24 شنبه 17 مهر 1400 نظرات (0)

تورهای هفته آینده پرنمی‌‌شود چه برسد به نوروز ۱۴۰۱/ تورهای اکسپو 2020 از 9 تا 25 میلیون تومان

هرچند نوروز ۱۴۰۱ خبرها از پر شدن ظرفیت تورهای نوروزی اروپا حکایت دارند اما رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی معتقد است: هنوز بسته سفر برای نوروز تعریف نشده که بخواهد ظرفیت آن تکمیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این روزها با سرعت گرفتن روند واکسیناسیون و به تبع آن روشن‌تر شدن وضعیت انجام سفرهای خارجی و داخلی بازار اخبار در این خصوص نیز داغ است.

از یک سو برخی رسانه‌ها از مهیا شدن شرایط برای سفرهای خارجی و داخلی و مهیا شدن آژانس‌های مسافرتی برای برگزاری تورهای خارجی نوروز ۱۴۰۱ حکایت دارند و از سوی دیگر برخی خبرها از پر شدن و تکمیل ظرفیت این تورها حکایت دارند.

از سوی دیگر حرمت‌الله رفیعی (رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی) تاکید دارد: واقعیت آن است که هنوز هیچ آژانسی برنامه ریزی برای نوروز ندارد. چراکه از یک سو هنوز اعتمادی برای برگزاری صد در صد تورهای خارجی وجود ندارد تا برنامه ریزی انجام دهند و از دیگرسو مردم به اندازه ای با مشکلات اقتصادی و... دست و پنجه نرم می‌کنند و مشکل دارند که حتا تورهای هفته آینده هم پر نمی‌شود چه برسد به تورهای نوروز که شش ماه دیگر است.

او تاکید کرد: هنوز برای نوروز ۱۴۰۱ پرواز و هتل گرفته نشده و درواقع بسته سفر تعریف نشده. زمان طولانی تا برگزاری تورهای نوروز ۱۴۰۱ وجود دارد و هرکس گفته که تورها پر شده اند حرف راست نزده است.

تمام این صحبتها درحالی مطرح می‌شود که برخی از افزایش قیمت ارز و البته نوسانات بازاز که موجب افزایش قیمت تورهای خارجی شده به عنوان دلایلی برای پر شدن ظرفیت تورهای نوروزی حتا لاکچری هایش خبر داده اند.

 از این دست سفرهای لاکچری این روزها کم نیست. شاید یکی از پر سر و صداترینشان اکسپو 2020 دبی باشد.

رفیعی درخصوص برگزاری تورهای اکسپو دبی نیز گفت: هرچند این اکسپو جذاب است و تورهایی از 9 تا 25 میلیون تومان برای آن تعریف شده اما استقبال چندانی صورت نگرفته است.

او تصریح کرد: حضور ایران در اکسپو دبی با تغییر دولت و وزیر میراث و گردشگری دستخوش تغییراتی شد. از یک سو دولت گذشته زمان لازم برای آمادگی حضور در اکسپو را سوزاند و دولت جدید هم زمان کافی برای ساماندهی نداشت. از دیگر سو شرکت مادر تخصصی گردشگری به عنوان برگزارکننده،  به جای انجام کار، امور را با درصدی سود به شرکت دیگری واگذار کرد. گویا منافع آنها در نظر بود. 

رفیعی تصریح کرد: امیدواریم با حضور گروه جدید در معاونت گردشگری و وزارتخانه و با توجه به فرصت شش ماهه برگزاری اکسپو به نتایج خوبی برسیم.

hsi بازدید : 27 چهارشنبه 31 شهریور 1400 نظرات (0)

یکی از تجربه هایی که شاید بتوان از آن با هیجان و لذت یاد کرد تجربه سفر با کشتی های کروز است، که باشگاه خبرنگاران جوان قصد دارد شما را در این مطلب با کشتی های کروز و تاریخچه آن ها آشنا نماید، پس پیشنهاد می کنیم اگر نمی توانید به این سفر بروید حداقل لذت دانستن اطلاعاتی پیرامون آن را از خود نگیرید.

 

از کشتی های کروز و لذت سفر با آن ها چه می دانید؟!/ تفریحات لاکچری خود را با این تفریحات مقایسه کنید! +تصاویر

کشتی کروز چیست؟

 

کشتی کروز تنها و بهترین راه برای رفتن به یک سفر بی نظیر دریایی می باشد، یک کشتی تفریحی لوکس برای تجربه ای تازه و شیرین، دیدن مقاصد مختلف، چشیدن لذت و ثبت خاطره انگیز روزهای زندگی که شاید کمی دور از انتظار باشد.

 

برخلاف خطوط کشتی‌رانی اقیانوسی که مسافران را از یک نقطه از جهان به نقطه دیگر بر روی آب‌های اقیانوس منتقل می‌کنند، خطوط کشتی رانی کروز همانطور که همه می‌دانیم مسافرت‌های رفت و برگشتی بر روی کشتی در طول دوره‌های مختلف یک یا چند روزه ترتیب می‌دهد که مقصد همان مبدا سفر است. نوع جدیدی از تفریح و استراحت که در آن ذهن به آرامش می‌رسد و سرشار از انرژی باز می‌گردید.

 

از کشتی های کروز و لذت سفر با آن ها چه می دانید؟!/ تفریحات لاکچری خود را با این تفریحات مقایسه کنید! +تصاویر

 

تعداد گردشگران انگلیسی که به مسافرت‌های دریایی با کشتی‌های کروز علاقه‌مند هستند، از سال 2017 میلادی رو به افزایش است. این کشتی‌ها از انگلیس یا ایرلند حرکت خود را شروع می‌کنند.

 

با توجه به افزایش مسافران، تقاضا برای کشتی‌های بزرگ‌تر و پیشرفته‌تر بالا رفته است. در همین راستا مصاحبه‌ای با معمار این کشتی‌های بزرگ، تام رایت (Tom Wright)، انجام شده است. این معمار به مدت 15 سال مشغول معماری این کشتی‌های غول‌آسا بوده است.

 

از کارهای او می‌توان یکی از بزرگترین و مجلل‌ترین کشتی‌های جهان به نام آبادی اقیانوس (Oasis of the Seas) و یکی از پیشرفته‌ترین کشتی‌های جهان به نام کونتوم دریا (Quantum of the Seas) و در نهایت کشتی ستاره مشهور (Celebrity Edge) را نام برد که اخیرا طراحی شده و طراحی داخلی آن را معمار انگلیسی کلی هوپن (Kelly Hoppen) بر عهده داشته است.

 

hsi بازدید : 18 چهارشنبه 31 شهریور 1400 نظرات (0)
عکس لو رفته از خوش گذرانی لاکچری محمدرضا گلزار در دوبی
محمدرضا گلزار با یک خودروی گران‌قیمت در دوبی گشت زنی کرد.
عکس لو رفته از خوش گذرانی لاکچری محمدرضا گلزار در دوبی

به گزارش بولتن نیوز،محمدرضا گلزار هنرمند نامدار کشورمان است. محمدرضا گلزار به سفر علاقه زیادی دارد. محمدرضا گلزار عکس هایی از خود دور دوبی منتشر کرده است. همچنین محمدرضا گلزار بسیار به ورزش علاقه دارد. در ادامه عکسی از محمدرضا گلزار را سوار بر خودروی لاکچری در دوبی مشاهده خواهید کرد.

تفریح گلزار در دوبی

محمدرضا گلزار علاقه زیادی به ماشین های گران قیمت دارد و عکس‌های زیادی از او با خودروهای لاکچری دیده می‌شود.

چند ماه پیش گلزار ویدئویی در صفحه خود قرار داد. در این ویدئو روبرتو کارلوس، بازیکن افسانه‌ای تیم ملی برزیل از بوگاتی مشکی رنگ بیرون آمد و چند لحظه بعد گلزار که پشت فرمان این بوگاتی نشسته بود، پیاده شد.

حواشی هواداران گلزار در فضای مجازی

اخیرا کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در آن از فن‌ پیج‌های نوجوان گلزار سوال می‌شود، تصورتان از دنیای بدون گلزار چگونه است؟

دخترانی که در این کلیپ حضور داشتند، با گریه و زاری می‌گفتند حتی تصور این موضوع هم برایشان ممکن نیست.

این ویدئو در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته است.

hsi بازدید : 23 چهارشنبه 31 شهریور 1400 نظرات (0)

شاید اغراق نباشد که هتل قصر طلایی مشهد را به عنوان مجلل‌ترین هتل ایران معرفی نماییم. این هتل 5 ستاره لوکس معماری منحصر بفرد و بسیار زیبایی دارد و از امکانات رفاهی و خدمات عالی و بروز برخوردار می‌باشد. هتل قصر طلایی هتلی لاکچری و بزرگ با 20 طبقه و بیش از 350 واحد اقامتی در نزدیکی حرم مطهر رضوی قرار گرفته است و هر ساله میزبان مسافران داخلی و خارجی زیادی می‌باشد که برای زیارت بارگاه امام رضا (ع) به مشهد مقدس سفر می‌کنند. برای آشنایی بیشتر با هتل قصر طلایی مشهد با ما همراه باشید.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل قصر طلایی مشهد

برای اقامت در لوکس‌ ترین هتل ایران انتخاب‌های بسیاری دارید زیرا این رزرو هتل قصر با اتاق‌ها و سوئیت‌هایی با دکوراسیون متنوع، خاطره‌ای تکرار نشدنی از سفر به مشهد و هتل های مشهد را برای شما رقم خواهد زد. با توجه به تعداد نفرات و بودجه خود می‌توانید یکی از واحدهای اقامتی هتل قصر طلایی را که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم از طریق اقامت 24 رزرو نمایید.

اتاق یک تخته

اتاق‌های یک تخته هتل قصر طلایی مشهد شامل یک تخت سینگل و یا یک تخت دبل سایز کویین می‌باشند. متراژ این اتاق‌ها 24 متر است و در طبقات مختلف هتل و با نمای خیابان واقع شده‌اند. برای افرادی که سفرهای کوتاه و یا سفرهای کاری به مشهد مقدس دارند، اتاق‌های یک تخته هتل قصر طلایی گزینه مناسبی برای اقامت به شمار می‌روند.

اتاق دو تخته آتریوم

اتاق‌های دو تخته آتریوم دارای یک تخت دبل سایز کویین و یا دو تخت یک نفره می‌باشند و نمای آنها به سمت فضای باز بزرگ و زیبای داخل هتل است. اتاق‌های 34 متری دبل آتریوم هتل قصر طلایی مشهد که در طبقات 5 تا 16 این هتل قرار گرفته‌اند، دارای بهترین مبلمان و امکانات رفاهی هستند و بعضی از آنها علاوه بر تخت دبل یک تخت سینگل نیز دارند.

اتاق دو تخته لاکچری

اتاق‌های دو تخته لاکچری هتل قصر طلایی با متراژی در حدود 30 متر از طراحی و دکوراسیون خاص و بسیار زیبایی برخوردارند و برای اقامت دو نفر می‌باشند. در این اتاق‌ها علاوه بر مجموعه کاملی از امکانات رفاهی یک تخت سینگل نیز در کنار تخت دبل در  نظر گرفته شده است.

اتاق دو تخته دبل لاکچری تراس‌دار

بعضی ازاتاق‌های دو تخته لاکچری هتل قصر طلایی مشهد دارای تراس رو به حرم مطهر رضوی و نمای شهر هستند. این اتاق‌ها در طبقات 4 و 7 هتل قرار دارند و در فضای 41 متری خود از تمام امکانات اتاق‌های دبل لاکچری برخوردارند.

اتاق کانکت چهار نفره

برای مسافرانی که گروهی یا خانوادگی به مشهد مقدس سفر می‌کنند اتاق‌های چهارنفره یا همان دبل لاکچری کانکت هتل قصر طلایی مشهد گزینه مناسبی برای اقامت به شمار می‌روند. این اتاق‌ها در واقع دو اتاق دونفره لاکچری هستند که از طریق یک درب به یکدیگر متصل می‌باشند. متراژ اتاق کانکت چهار نفره 74 متر و دارای 2 تخت دبل است.

اتاق لنداسکیپ

یکی از مرتفع‌ترین واحدهای اقامتی هتل قصر طلایی مشهد اتاق دبل لنداسکیپ می‌باشد که در طبقه 16 و با نمایی زیبا و چشم‌اندازی بی‌نظیر از شهر مقدس مشهد قرار دارد. این اتاق 44 متری دارای یک تخت دبل سایز کینگ و امکانات رفاهی کاملی می‌باشد و طراحی دکوراسیون و مبلمان بسیار شیک و لوکسی دارد.

اتاق پانوراما

اگر به دنبال اقامتی خاص در سفر خود به مشهد هستید باید به سراغ اتاق‌های دبل پانوراما هتل قصر طلایی بروید. این اتاق‌های 37 متری که برای دو نفر طراحی شده‌اند دارای چشم‌اندازی فوق‌العاده به حرم مطهر امام رضا (ع) و امکانات خاص و مجللی هستند. یک تخت دبل کینگ سایز، یک تخت سینگل، دکوراسیون و نورپردازی بی‌نظیر در کنار حمام مجهز به وان و جکوزی از مزیت‌های اصلی این اتاق محسوب می‌گردند.

اتاق پانوراما تراس‌دار

این اتاق‌ها با تمام امکانات مشابه اتاق‌های دبل پانوراما در طبقه هفتم هتل قصر طلایی قرار دارند و از تراسی بزرگ مشرف به حرم مطهر رضوی برخوردارند. می‌توانید برای داشتن اقامتی خاطره‌انگیز در سفر خود به شهر مشهد، رزرو اتاق‌های پانوراما تراس‌دار هتل قصر طلایی را از طریق اقامت 24 انجام دهید.

سوئیت پرزیدنت دو خوابه چهار نفره

یکی از لوکس‌ترین و مجهزترین واحدهای اقامتی در مشهد و ایران، سوئیت پرزیدنت هتل قصر طلایی می‌باشد. اگر میخواهید اقامتی خاص به سبک رؤسای جمهور داشته باشید، بهتر است در هنگام رزرو هتل این اتاق را انتخاب کنید. این سوئیت 110 متری با ظرفیت 4 نفر در طبقه سوم هتل قرار دارد و دارای 2 تخت دبل سایز کویین، 1 تخت سینگل، سالن نشیمن، آشپزخانه لاکچری، مبلمان و دکوراسیون مجلل، حمام خاص با جکوزی، سیستم صوتی و تصویری مدرن و دیگر امکانات رفاهی بروز و مدرن می‌باشد.

hsi بازدید : 29 دوشنبه 22 شهریور 1400 نظرات (0)

این مدرسه که در زمان صفویه ساخته شده وامروزه به عنوان حوضه علمیه برای تدریس طلاب استفاده میشود. به شکوه و زیبایی چهار باغ افزوده است.

یکی از آثار تاریخی که ظل السلطان حاکم قجری اصفهان قصد تخریب آن را داشت درختان چهارباغ بوده است.
روزی به حاج آقا نورالله نجفی اصفهانی خبر می رسد که عده ای به دستور ظل السلطان مشغول کندن درختان چهارباغ هستند حاج آقا نورالله به طلاب مدارس دینی دستور می دهد که جلوی این کار را بگیرند آنها هنگامی به چهارباغ می رسند که تعدادی از درختان قطعه قطعه شده بود. طلبه ها جلوی آنها را می گیرند و کتک مفصلی به عمال ظل السلطان می زنند و از قطع سایر درختان جلوگیری می کنند.

چهارباغ اصفهان

خیابان چهارباغ کجاست؟

چهارباغ یا به قول اصفهانیا چارباغ خیابان طولانی و با صفاییست .
این خیابان سه قسمت چهار باغ بالا ، چهار باغ عباسی و چهار باغ پایین می باشد.
چهار باغ بالا از درواز شیراز شروع شده به سی وسه پل خطم میشود.
چهارباغ عباسی هم از زاینده رود شروع می شود تا به دروازه دولت برسد.
و چهارباغ پایین از دروازه دولت تا میدان شهدا است.

چهارباغ

در نهایت ، اگر قصد خرید کتاب و لباس و…دارید، دچار دل‌گرفتگی عصر جمعه شده‌اید، تمایل به دارید به سینما بروید، برای یک عصرانه خوب و دوستانه به کافه مراجعه کنید، یا دوچرخه سواری کنید و از غروب خود لذت ببرید، خیابان چهارباغ را انتخاب کنید و از خانه بیرون بیایید.

hsi بازدید : 24 دوشنبه 22 شهریور 1400 نظرات (0)

تبدیل شدن این خیابان به خیابان در دوره ی پهلوی صورت گرفت. خیابان چهارباغ پایین هم نیز در این دوره ساخته شد. ولی به تدریج تغییرات زمانه باعث شد که باغ ها به خانه و مغازه و سروکله ی ماشین ها و موتور ها پیدا شوند.

اکنون این خیابان بزرگ پرشده از مغازه های کوچک وبزرگ که لباس وکیف و کفش می فروشند. چهار باغ مراکز خریدی مانند مجتمع پارک،پاساژ انقلاب کوثر وکاویانی دارد که موقعیت آنها بیشتر در چهارباغ بالا و میدان انقلاب است.

در همسایگی خیابان این خیابان محله جلف است. یکی ازمحله های سنگ فرش شده وقدیمی اصفهان . محله ای که با پیاده ها مهربان است.

در چهارباغ پایین و حدفاصل خیابان آمادگاه و انقلاب به سینما چهار باغ می‌رسیم که معمولا جشنواره‌های فیلم کودک در آن برگزار می‌شود.

چهارباغ اصفهان

سینماهای چهارباغ

سینماهای موجود در چهارباغ ،این خیابان را به یک شهرک سینمایی  بدل کرده است. شهرکی که در بهترین موقیت مکانی قرار گرفته و دسترسی را برای هر فردی که عاشق سینماست  آسان کرده. سینما های فلسطین و سپاهان در قسمت شمالی چهارباغ قبل از رسیدن به خیابان آمادگاه قرار دارند. سینما ساحل و خانواده در آین سو وآن سوی خیبان در قسمت جنوبی هستند. همچنین سینما سوره در خیبان آمادگاه برای نمایش فیلم های هنر وتجربه روز مخاطبین خاص خودش را پر میکند .

خرید در خیابان چهارباغ اصفهان

مراکز خرید به طرز متنوعی در سرتاسر این خیابان گستردگی دارد، به نحوی که پارچه فروشی، و حتی لباس فروشی را می‌توان در این خیابان پیدا کرد

hsi بازدید : 21 دوشنبه 22 شهریور 1400 نظرات (0)

نامگذاری تقاطع چهارباغ بالا و خیابان شریعتی اصفهان به نام «پزشک»

نامگذاری تقاطع چهارباغ بالا و خیابان شریعتی اصفهان به نام «پزشک»

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان گفت: به پاس قدردانی از زحمات مدافعان سلامت تقاطع چهارباغ بالا و خیابان شریعتی به نام «پزشک» نامگذاری شد.

احمد رضایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر اصفهان امروز_ شنبه یکم تیرماه ۹۹_ با حضور اعضای شورای شهر تقاطع تقاطع چهارباغ بالا و خیابان شریعتی در محدوده منطقه پنج به نام پزشک نامگذاری شد تا از زحمات و فداکاری‌های مدافعان سلامت در روزهای سخت مقابله با شیوع ویروس کرونا قدردانی شده باشد.

وی با بیان اینکه نامگذاری تقاطع چهارباغ بالا و خیابان شریعتی به نام «پزشک» کوچک‌ترین هدیه شهرداری به نیروهای حوزه درمان و مدافعان سلامت است، افزود: پس از این اقدام اعضای شورای شهر به اتفاق بر مزار شهدای مدافع حرم حضور یافته و با قرائت فاتحه‌ای نثار روح شهدا یاد و خاطره این جان بر کفان را زنده نگه داشته و نسبت به مقام شامخ آنها ادای احترام کردند.

مدیر منطقه پنج شهرداری اصفهان تصریح کرد: امروز مردم قدرشناس خدمات کادر درمانی بیمارستان‌ها هستند و بیش از گذشته نسبت به سختی کار آن‌ها و خدماتی که این قشر برای جامعه دارد آگاه شده‌اند و گویای این سختی‌ها و خدمات تصاویر و فیلم‌هایی است که در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود.

وی تاکید کرد: مردم باید با رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی مراقب سلامتی خود و کادر درمانی باشند و ویروس کرونا را جدی بگیرند.

hsi بازدید : 27 دوشنبه 22 شهریور 1400 نظرات (0)

در مطالعه‌ای که اخیرا توسط محققان بیمارستان عمومی ماساچوست (MGH) انجام و در Gut منتشر شد، افرادی که رژیم غذایی آن‌ها بر اساس غذاهای گیاهی سالم بود، در هر دو مورد ابتلا و شدت ابتلا به کرونا، عوارض کمتری داشتند.

nutrition

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از انتخاب، به نظر می‌رسد تأثیرات مفید رژیم غذایی بر خطر ابتلا به کرونا در افرادی که در مناطق دارای محرومیت‌های اجتماعی و اقتصادی بالا زندگی می‌کنند بسیار مهم است.

رژیم غذایی سالم شامل غذاهای خانگی، مقدار زیادی سبزی، میوه و سالاد است. اگرچه شرایط متابولیک مانند چاقی و دیابت نوع ۲ با افزایش خطر ابتلا به کرونا و همچنین افزایش خطر ابتلا به علائم جدی پس از عفونت مرتبط است، اما تأثیر رژیم غذایی بر این خطرات ناشناخته است.

دکتر جوردی مرینو، نویسنده ارشد مقاله، می‌گوید: گزارش‌های قبلی نشان می‌دهد که تغذیه نامناسب یک ویژگی مشترک در بین گروه‌هایی است که به طور نامتناسبی تحت تأثیر همه‌گیری کرونا قرار گرفته‌اند، اما داده‌های مربوط به ارتباط رژیم غذایی با خطر و شدت کرونا در دست نیست. 

در این مطالعه، مرینو و همکارانش داده‌های ۵۹۲۵۷۱  شرکت‌کننده در مطالعه علائم کرونا مبتنی بر تلفن‌های هوشمند را مورد بررسی قرار دادند. شرکت‌کنندگان در انگلستان و ایالات متحده زندگی می‌کردند و از ۲۴ مارس ۲۰۲۰ تا ۲ دسامبر ۲۰۲۰ بررسی شدند.

در شروع مطالعه، شرکت‌کنندگان پرسشنامه‌ای را در مورد عادات غذایی خود قبل از همه‌گیری تکمیل کردند. کیفیت رژیم غذایی با استفاده از یک رژیم غذایی سالم مبتنی بر گیاه که بر غذاهای گیاهی سالم مانند میوه‌ها و سبزیجات تأکید دارد، ارزیابی شد.

نویسنده ارشد مطالعه، دکتر اندرو چان گفت: گرچه ما نمی‌توانیم اهمیت واکسیناسیون و استفاده از ماسک در محیط‌های شلوغ داخلی را به اندازه کافی تأکید کنیم، اما مطالعه ما نشان می‌دهد که افراد با توجه به رژیم غذایی خود همچنین می‌توانند خطر ابتلا به کرونا یا نتایج ضعیف خود را کاهش دهند.

 نتایج همچنین نشان می‌دهد که استراتژی‌های بهداشت عمومی که دسترسی به غذاهای سالم را بهبود می‌بخشد و عوامل اجتماعی سلامت را کاهش می‌دهد، ممکن است به کاهش بار همه‌گیری کرونا کمک کند.

hsi بازدید : 25 دوشنبه 22 شهریور 1400 نظرات (0)

مدیر گروه بهبود تغذیه معاونت بهداشتی خراسان شمالی گفت: اضافه کردن سیر و پیاز تازه و زنجبیل به غذاها به تقویت عملکرد سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند.

vegetables - سبزیجات - میوه - تغذیه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، نسرین علیزاده بیان کرد: استفاده از منابع غذایی پروتئین، روی، آهن، سلنیوم در تقویت سیستم ایمنی بدن موثر هستند.

وی بیان کرد: مصرف گوشت مرغ، تخم مرغ، ماهی سالمون، میگو، حبوبات، غلات کامل، انواع مغز بادام، گردو، پسته، فندق و غیره و خشکبار حداقل دو وعده در روز باعث تقویت سیستمی ایمنی بدن می‌شود.

علیزاده به استفاده از روغن گیاهی یا روغن نباتی شامل آفتابگردان، سویا، پنبه دانه و زیتون، کنجد، کلزا به منظور تامین بخشی از انرژی مورد نیاز روزانه و تامین برخی از اسیدهای چرب ضروری و ویتامین‌های محلول در چربی در تهیه غذا توصیه کرد و گفت: در دوران نقاهت از مصرف غذاهای سرخ کردنی پرهیز شود.

وی عنوان کرد: مصرف عسل برای تقویت سیستم ایمنی و مهار سرفه، زردچوبه در تهیه غذا به علت خاصیت ضد التهاب آن و زنجبیل یا موز در زمان حالت تهوع توصیه می‌شود.

علیزاده خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از یبوست، مقداری پودر سبوس خوراکی برنج یا گندم فرآوری و استاندارد به غذاهایی همچون آش، سوپ یا سالاد اضافه کنید همچنین مصرف منظم صبحانه و دو تا سه میان وعده برای تامین بهتر انرژی و ریزمغذی‌های مورد نیاز را نیز در برنامه روزانه خود قرار دهید.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 182
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 112
  • بازدید ماه : 426
  • بازدید سال : 2,163
  • بازدید کلی : 10,776